fruktkungen

Alla inlägg under januari 2010

Av Denina Johansson - 30 januari 2010 20:01

Tidigare jag blogg så skrev jag att jag skulle måla naglarna så jag tänkte visa hur det blev.  


    

Av Denina Johansson - 30 januari 2010 19:27

Hula hula !!


I dag hadde jag ju fotbolls tunering och vi förlora alla matcher,första matchen blev,4-0 andra,0-7 och sista 3-0.Vi gjorde vårt bästa och det var huvudsaken.När jag kom hem så duchade jag och tog på mig kläder och så gick vi och handla lite mat,tacos så klart,*MUMS*

Och så lagade min bror och hans tjej mat och så åt vi,efter det så tåg vi det lungt ett tag.

Jag och syrran är med min bror och hans tjej för att mamma och pappa är på brölop.Men nu ska jag kolla på robinson hej då!!!!  

Av Denina Johansson - 29 januari 2010 20:17

HULA HULA  


I dag skull ejag ju till stalet,och min syrra rider då.

Jag och mamma sitter uppe i cafet och äter lite smott och gott så kollar vi ut genom fönsteret  från cafet och ser att syrran inte sitter på hästen,vi bilr ju såklart oroliga så jag gårner och kollar.När jag kommer ner ser jag att syrran ramlat av hästen och blöder näs blod,LÄSKIT,jag skulle dö,det var i GALOPP! Ialla fall så gick det bra ,tur.

I morgon ska jag ju igentligen rida men jag har fotbolls tunering,det ska bli skit kul!


När vi kom hem så duschade syarran och gjorde sig klar så gick vi upp och käka på passione,mysigt! och så gick vi hem och nu håller jag på att missa lets dence så jag måste skynda mig,hej då   Önska mig lycka till i morgon på tuneringen.

Av Denina Johansson - 29 januari 2010 15:11

Hula hula alla bloggläsare!!!!


I dag så har jag varigt i skola,det var kul på rasten då körde vi krig,KUL!

När jag kom hem så bytte jag kläder jag hadde blivigt så blöt,och nu ska jag till stallet men vi hörs senare när jag komigt tillbaka, hej då  

Av Denina Johansson - 28 januari 2010 19:38

Hula hula!!!  


För typ inte så länge sen så övade jag på min läxa till i morgon,och nys gosade jag med världens finaste katt  

Jag hadde tänkt att göra mig en fruktsallad när jag bloggat klart,*MUMS*

Efter det tänker jag nog kolla på robinson och mysa i soffan,MYSIGT!

Juste medan jag äter min fruktsallad och kollar på robinson ska jag fixa naglarna,jag trot att dom ska bli röda ,NEJ! jag vet att dom ska bli röda och jag tänker setta dit en banan på,det blir snygt.  I alla fall,jag tänker försöka att lägga ut en bil på det när det blir klart.

Men jag ska lägga ut en bild på väldens finaste katt,här kommer det(några)!!!           Kom    Kom direkt ut ifrån duschen!  


 

Av Denina Johansson - 27 januari 2010 21:03

 VAD ÄR DIN FAVORIT RÄTT????



            

Av Denina Johansson - 27 januari 2010 20:39

Hula hula!!!


Just nu så håller jag på att titta på robinson,kul.

I alla fall så har jag varigt i skolan och haft elevensval,och lite annat man brukar göra.

Så när jag kom hem gjorde jag mig en frukt sallad,jag han inte äta den det var ju min tur att laga mat,kött bullar med makaroner,*MUMS* JAJa!! här kommer lite blider.





GOTT!!     

Av Denina Johansson - 26 januari 2010 19:45

Jag älskar drömarnas trägård det är så kul att kolla på jag skrattar varge gång  


Det här är min favorit han heter Makka Pakka så cool    

Skapa flashcards