fruktkungen

Alla inlägg under mars 2010

Av Denina Johansson - 29 mars 2010 16:08

Hula Hula  


Jag har just suttigt och shatat lite på msn med Daniella som snart ska komma hem till mig.

Jag hade tänkte försöka göra en rusett av mitt hår,jag vet inte riktigt hur det kommer att gå.

Fast ni får vell önska mig lycka till  Hej då!

Av Denina Johansson - 26 mars 2010 21:42

Hula Hula!


Jag har inte bloggat på två dagar eller så,och det är för att jag inte haft så mycket att skriva om.Så nu tänkte jag bara säga GOD NATT  SOV GOTT

Av Denina Johansson - 23 mars 2010 20:31

  Hula Hula  


I det förra inlägget så sktev jag att jag skulle träna men det blev inget!Det är något konstigt med mig och jag vet inte vad.Men jag säger god natt nu,för att jag ska nog inte blogga mer idag det får bli mer i morgon.För att nu ska jag gå och äta melon,*MUMS*  

  

GOD NATT!  



Av Denina Johansson - 23 mars 2010 16:22

Hula Hula  


Idag så ska jag ha karateträning.Jag harvarigt lite trög om man säger så  Men jag ska i alla fall,snart gå upp till passione och hemte lite käk,MUMS MUMS  Gissa vad det blir......Nej jag säger,jag ska äta pasta primotese jag vet inte riktigt hur det stavas men det är got i alla fall.Jaja måste kila HEJ DÅ  

ARN

Av Denina Johansson - 22 mars 2010 20:28

Hula Hula!


Just nu så sitter jag på min säg och kollar på ARN  Fast jag ska gå ner och kolla med mamma och syrran.Och så ska jag dusxha så jag är fräsh när jag går till skolan,

GOD NATT    

Av Denina Johansson - 22 mars 2010 18:23

Hula Hula  


Jag kom hem från Romme igår och tänkte lägga upp lite bilder från skidresan  

      Toppstugan     Utsikt!        Syrran! 

  Snyga syrran!Besök gjärna hennes blogg/paulinejohansson.bloggplatsen.se 

Emma  Men nu hinner jag inte blogga mycket mer för att jag måste göra kattens bajs låda     Några ska komma och köpa vår snygga bil så jag får säga adjö till den  

      

Sygging där! Fast den är såld till en bara familj  

Av Denina Johansson - 22 mars 2010 18:11

Hula Hula!


Tänkte bara visa den här videon  Undra ens hur man gör en sån stor godis björn?

Av Denina Johansson - 20 mars 2010 17:45

HULA HULA  


Kolla den här videon med en gullig katt som setter huvidet under vatten  

Ovido - Quiz & Flashcards