fruktkungen

Alla inlägg under april 2010

Av Denina Johansson - 22 april 2010 12:49

 Hula Hula   


Igår natt så kom jag mamma och min syster hem från spanien.Det är en sak jag inte fattar?Det är att nästan alla är rädda för att åka flygplan,eftersom det har varigt utbrott på en vulkan på Islan.Det var ingen fara att åka,Island är långt ifrån Spanien och långt ifrån Sverige.Inga pråblem  Jag har gjort en mängder av grejer.Jag har varigt på Picasso museumet,om ni undrar vem Picasso är så är det en av världens största konstnärer,och han var spansk,men det är synd att han är död.Han kunde gjort många fler fina och coola konster.Jag har också varigt på en Spansk skola och Sveriges största skola utanför Sverige.

Allt har hänt på den här resan som jag i alla fall inte tror att jag kommer att glöma.Vi har haft det dåligaste vädret förutom två dagar,där det var 20grader uppåt,mycket trevligt  Inspelningar på tv och mycket annat.Det har varigt kul också.Jag tänkte lägga upp några bilder på det jag har köpt och på det vi har gjort sen också.Men det kanke blir imorgon eller så  Hörs sen!

Av Denina Johansson - 12 april 2010 20:49

Hula Hula!

I övermorgon så åker jag till spanien så ja kommer inte att kunna blogga.Fast jag ville bara säga god natt   

Av Denina Johansson - 11 april 2010 14:01

Hula Hula!


Idag så ska vi få besök av morfar och hanns kompis som kommer från Argentina,coolt.

Men nu ska jag klä på mig,och efter det så ska jag mamma och min syster till pappa och kolla läget,HEJ DÅ!

Av Denina Johansson - 10 april 2010 23:21

Hula Hula!


Just nu så sitter jag och kollar på Barcelona vs Real Madrid machen på tven.skälv så häjar jag på Real Madrid.Det spelar bra men gör rett så många missar.hoppas att set vinner,fast just nu leder Barcelona,men god natt i alla fall  

  

Av Denina Johansson - 9 april 2010 18:30

Hula Hula!


Idag så har jag och min syster varigt hos våran kompis.Och efter att vi varigt där en stund gich vi hem och åt lunch,våfflor.efter det mötte vi vår kompis i centrum,för att vi skulle åka till stallet.Sedan åkte vi och lämna david hemma hos honom och så åkte vi vidare till pappa.

Och just nu så sitter jag och väntar på kvällens *MUMSIGA* midag.

Det blir fajitas,*MUMS* igen.Och så tänkte jag lägga upp några bilder från igår.

  

   Jag och Vanessa      Jag och min syster  

Och sit men inte minst jag och min syster  besök gjärna hennes blogg:

paulinejohansson.bloggplatsen.se                  
                




                                                  
                                                  
  HEJ DÅ  

Av Denina Johansson - 7 april 2010 12:34

Hula Hula!


Är avokado en frukt eller en grönsak.Själv tycker jag att det är en grönsak  


HEJ DÅ!


BLOGGAR MER SEN !

Av Denina Johansson - 7 april 2010 12:29

Hula Hula  


Igår så bloggade jag inte.Jag hann inte.Man just nu så måste jag göra mig i ordning för att jag och min syster ska till våra kompisar,besök gkärna hennes blogg,

www.paulinejohansson.bloggplatsen.se hej då  

Av Denina Johansson - 5 april 2010 22:00

Hula Hula  


Igår så var vi hemma hos några kompisar ett par timmar.Det var kul  Det blev så att jag sov hemma hos Vanessa som också var där.Min syster var för trött för att också sova hos henne.Så idag så följde Vanessa med mig min mamma och min syster till skärholmen.Jag köpte ett par rosa converse,OBS!,skit snygga.Se bild här nedanför  

  

God natt  

Ovido - Quiz & Flashcards