fruktkungen

Alla inlägg under juni 2010

Av Denina Johansson - 30 juni 2010 20:33

Hula Hula!


Asso det ar sa jakla varmt har i Madrid det ar 33 + snaka om verme utslag  

  


  

Maste bara ladda up den har bilden igen den ser sa god ut  

Av Denina Johansson - 30 juni 2010 17:16

  Hula Hula  


Det blev lite bloggning har i Madrid anda.

Idag sa har vi varigt i poolen typ hela dagen.Sola bada ha det bra   

Vi kom hem mamma och min moster ska till stan,och jag och Jennifer ska till ett kopcenter nara dar vi bor   Jag orkar inte inte aka till stan far att vi var dar igar + att jag har skit ont i fotterna,det ar inte bra asso.


Men vi hors  HASTA LA VISTA!


FRUKTKUNGEN FRAN EN ANNAN DEL AV VARLDEN  

Av Denina Johansson - 30 juni 2010 00:24

Hula Hula!


Igar sa landade vi senare en vad vi trodde.Pa grund av att planet var forsenat i 2 timmar!

Men det gick fort att vanta  

Vi har det sa himla mysigt har i Madrid.Idag sa stog vi mitt i Madrid och kollade in Madrid synbalen! Jag har varigt har i Madrid och hela spanien forut fast det ar en da lika roligt  Imorgon sa blir det chil, sol och bad vid polen   NICE!

Och pa torsdag sa blir det vattenland det ska bli riktikt kul.Sedan sa aker vi vidare mot kusten till min mormor och morfar.Och dar sa kommer det att handa mer kul,men nu sa maste jag lagga mig  Nattinatti


FRUKTKUNGEN FRAN EN ANNAN DEL AV VARLDEN!

Av Denina Johansson - 27 juni 2010 17:45

Hula Hula!


Som ni ser så har jag gjört om min blogg.När min syrra kolla min blogg så satt jag bredvid henne och insåg att det vat någor son fattades.Så nu är jag mycket nöjdare med bloggen. Ni får gjärna komentera och säga vad ni tycker om min blogg.Jag vet ju så klart att alla inte kommer att tycka att den är så fin,men det viktigaste är att jag trivs med min blogg.

  

  

Imorgon så kommer jag att åka till spanien,på morgonen vid elva tror jag att vi kommer att åka hemifrån,och vid åtta tiden så kommer vi att landa i madrid.Vi kommer att vara fem dagar i madrid så där kommer jag nog inte kunna att blogga,men bloggningen får bli i Lopagan  

Ha en nicig kväll!

Av Denina Johansson - 26 juni 2010 15:44

Hula Hula!


Då var det 2 dagar kvar  Längtar verkligen!

Jag kommer inte att blogga varje dag i spanien,men det kommer att bloggas!

Och om jag inte kan ladda up bilder där så kommer jag att göra det när jag kommer hem till sverige igen.Men nu å måste jag packa annars så kommer det att bli jäkligt sträsigt,jag kommer säkert att blogga senare,hej då! 

Av Denina Johansson - 23 juni 2010 12:42

Hula Hula!


Nu så är det bara 5 dagar kvar tills jag åker i väg till spanien,jag längtar så jäkla mycket.

Jag ska vara där i nästan en månad,jag länktar värkligen ni annar inte  


Fast nu så måste jag kila upp yill grillen i centrum med min syster för att käka lunch så vi hörs nog sen  


Av Denina Johansson - 21 juni 2010 10:22

Hula Hula!


Igår så kom jag och min syrra hem från vårt fotbollsläger eller det var en cup.Jag har i alla fall inte kunnat blogga för att jag inte har haft tillgång till en dator.Fast det har varigt jätte kul.

Hela fotbolls laget sov i ett klassrum.Då vet men hur det är.I alla fall så kommer jag att ha fult upp dom dagarna som är kvar,för att om 7 dagar så åker jag till spanien i nästen en månad det ser jag fram imot  Men som sagt så kommer jag att ha tillgång till dator i spanien,fast det kommer nog inte att bli varje dag.


Men nu så börjar jag att få lite bråttom för att jag,mamma och syrran ska till stan.

Hej då hörs sen!

Av Denina Johansson - 15 juni 2010 18:04

Hula Hula!


Asså jag blir så jäkla arg på vårt CP INTERNET!  

Det är därför jag inte kunnat blogga om ni som läser min blogg undrar!

Japp japp jag kommer inte kunna blogga på ytligare ett par dagar för att jag och mitt fotbollslag ska på cup i Örebro,det är i alla fall en bra nyhet  


Jajamensan det var nog det TJA DÅ!

Ovido - Quiz & Flashcards