fruktkungen

Alla inlägg under juli 2010

Av Denina Johansson - 30 juli 2010 21:05

Hula Hula!


Just nu så ska jag till landet så när jag kommer hem så kan jag legga ut lite bilder,hej då!

  

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA TILL FRÅGESTUNDEN!

Av Denina Johansson - 29 juli 2010 19:04

Hula Hula!


Hola rebe si les esto solo ceria saver si el hotel adonde to bives es a si?

  

Av Denina Johansson - 29 juli 2010 18:45

Hula Hula banan kula!


Idag så har det varigt en regnig dag här där jag bor i alla fall.

Idag äffter lunchen så stelde jag mig ute i regnet i 10 min  

  

Aa.. jag tror inte att jag kommer att blogganågot mer idag så det får bli imorgon,hej då!

Av Denina Johansson - 29 juli 2010 13:25

Hula Hula!


Nu så ska jag gå och baka en hallonpaj!Lägger ut en bild på den när den är klar 

Av Denina Johansson - 29 juli 2010 11:57

Hula Hula!


Igår innan vi gick och la oss så åkte vi ut till mölle och togos ett kvällsdopp med Vanessa   

Det var jätte mysigt,och när vi kom hem så gick Vanessa och hennes mamma hem för att kl var väldigt mycket  Jag duschade och sedan så kollade jag och syrran på sex and the city.

   Och efter det så gick jag och la mig,syrran gick upp lite tidigare för att hon hade gjort den goda tårtan kl 8.

Hej då!

Av Denina Johansson - 28 juli 2010 20:05

Hula Hula!

Just nu så sitter jag här i våran gungsofa,jag tror att det heter så  

Jag har haft en jätt grym dag idag och att det är tråkikt att den snart är slut  Lite iriterad över det,men men..

  

Av Denina Johansson - 28 juli 2010 10:08

Hula Hula!


Idag på morgonen så kom mamma,pappa,syrran,saga och casandra in till mitt rum och sjöng för mig,min brorsha kunde inte sjunga för han var tvungen att jobba jätte tidigt på morgonen  

Det var synd.Jag har i alla fall fått en massa fina saker   Jag är jätte glad.

  

Så här ser min tårta ut,SNYGG!

Av Denina Johansson - 27 juli 2010 23:37

Hula Hula!


Jag har hittat några grejer på internet som jag skulle vilja ha.

        

Jag hinr inte skriva mer nu för att mamma vill att jag ska sova nu,god natt

Ovido - Quiz & Flashcards