fruktkungen

Alla inlägg under september 2010

Av Denina Johansson - 30 september 2010 13:56

Hula Hula!


Idag så hade vi skoljoggen i skolan  Det var 1,8 km man skulle klara.Jag klarade det!

Wihu.Men i alla fall så har jag nog kommigt på vad jag skulle vilja bli nar jag blir stor.Jag skulle nog vilja bli personlig tränare.Det kanke låter lite konstigt.Men det kanke jag skulle vilja bli.För det första,så gillar jag att träna,för det andra så gillar jag att hjälpa folkOch när jag får gå på gym så tänker jag lungt göra det.Jg kanke bloggar mer sen,innan eller efter min fotbolls träning  

  

Av Denina Johansson - 28 september 2010 18:32

Hula Hula!


Idag så ska jag gå och träna.Ska snart byta om.Jag kan göra det typ om 10 min för att idag så får jag sjuss av min pappa  Nice bajs!Jag gör nog ba ett snabt inlägg nu för att jag hinner faktist inte så mycket,men men,jag får skriva mer sen.Hej då  

  

Nu kör vi!

Av Denina Johansson - 27 september 2010 19:58

Hula Hula!!

Idag så hade jag ju gitarr,det var kul.Jag har faktist en av mina favo låta som läxa,och jag kommer inte att ge mig.Jag ska lära mig hel  Det kan ni ge er på!Efter detså blir det

Jason Mras - I´m Yours,fett coolt ju!Tänk att kunna den låten,haha  

Men nu så håller jag på att lär mig:

som ni hör så har det gåt väldigt bra för mig idag!

Av Denina Johansson - 26 september 2010 16:28

Hula Hula!


Min syster har gjömt tårt bilden för min,så om du läser detta TA FRAM DEN!

Av Denina Johansson - 26 september 2010 16:08

 Hula Hula!!


Idag så hade jag ju match.Det gick bra,vi van med 4-2Det gick semre på andra halvleken,jag blev retad av några småglin.Så det var därför jag släpte in två mål!Jag kan inte bäretta vad jag gjorde ,men men,skit i det nu.Snart kommer alla gäster så jag ska snabt lägga ut blider på det jag lovat  

  Jag gillar inte suschi så att jag käka en billys     Profset!     

Av Denina Johansson - 25 september 2010 22:14

Hula Hula!


Jag gör ett snabbt inlägg,för att jag är skit trött nu.Jag tänkte berätta lite om vad jag ska göra i morgon,för att imorgon så kommer jag inte att ha så mycket tid att blogga.Imorgon på morgonen,eller ja förmiddan så ska jag spela fotbolls match,jipppie+jag ska så  Och efter det så är det bara att åka hem duscha och göra sig klar för att sen så ska vi ha gäster.


I föregår så gjorde vi suski med min kusse så att jag ska lägga upp några bilder på när vi gör det.Det blir imorgon eller på måndag det lovar jag.Sama sak med tårtan jag och min sysrer gjorde till min mamma när hon fylde år  


God natt!

Av Denina Johansson - 23 september 2010 20:04

Hula Hula!


Jag har inte batteri på min data så att jag måste göra ett snabt inlägg!Jag sa att jag skulle lägga upp en bild på tårtan men det är lite svårt,så det får bli i morgon,hoppas att det går bra?

Bloggar mer i morgon,God natt  

Av Denina Johansson - 22 september 2010 19:46

Hula Hula hallon hjula!


Den här dagen började med att jag och min syster gick upp och sjöng för min mamma,hon fyller år i dag :) Mamma fick lagom med pressenter och en jätte fim tårta,efter allt på morgonen så gick jag till skolan. :P Sen senare på kvällen så åkte vi hem till mormor och käkade god middagvi var inte där så lång tid för att mamma är lite risig :)Kvällen fortsetter,ha en bra kväll :)

Imorgon så lägger jag ut en bild på tårtan!Göd natt!

  

Älskar dig på hela jorden världens finaste människa !!!

Ovido - Quiz & Flashcards