fruktkungen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Denina Johansson - 30 oktober 2010 15:15

GLAD HALLOWEEN!!!

 

  

Av Denina Johansson - 29 oktober 2010 20:18

Hula Hula!!


Idag så har det varigt en lång dag!!Jag var först i skolan,och slutade dagen med idrott.

När dagen var slut så skulle min syrra rida så att jag och pappa lämnade henne vid ridhuset och åkte och hemtade pappas bil som har varigt på verksda.Och det var ganska nära net on net vid slagstastrand så skulle jag och köpa mig sumo dräkt tills i morron som jag ska gå på en fest.Och då ska jag va en läskig sumobtåttare.Jag ska be min kompis att sminka mig lite läskigt och så...Så det ska nog bli bra?Jag är i alla fall jätte glad!För att mina visit kort har kommigt!!Jippie säger jag bara!!!Jag kommer att lägga ut en bild på det när jag kommer hem till mamma  Och en sak till det är det att jag ska vara med på min första karate tävling någonsin!!!Skit kul!Den 6 november smäller det!!


Ha en bra kväll!!Peace  


  

Av Denina Johansson - 27 oktober 2010 16:19

Hula Hula!!


Just nu så ska jag gå och handla och sen baka  Jag har inte så mycket mar att säga men jag har j*vligt mycket tränings vär i magen och i i armar,igår så slog jag så hårt att jag började blöda på mina knogar.Karate...Det är kul asso.Tänk er att in är skit sura...Och så kommer ni till träningen och slår ut allt ni känner,det kan vara riktigt skönt  Jag kanke ska tävla den 6 november,Men det får vi se?Det käns lite pirrit liksom.Men nu så måste jag lyfta min rumpa och gå till affären  


Ha det bra  Peace!

Av Denina Johansson - 26 oktober 2010 15:01

Hula Hula!!


Idag så ska jag hem till min pahpah,han kommer att hemta mig och min syrra.Lite senare i kväll så ska jag träna karate,har inte gjort det på ett par gången nu?Jag har varigt så mycket sjuk 

Efter det så ska jag kolla på tv en stund och sen gå och lägga mig.Träna lite på franska läxan tills imorron,men det ska nog gå bra.


Ha det bra  Peace!

Av Denina Johansson - 25 oktober 2010 20:04

Hula Hula!!


Jag orkar inte att blogga så mycket just nu så att jag gör ett snabbt inlägg.Jag vill bara lägga mig i sofan och chilla.

Trött!Kollar på biges loser sverige och ska snart ta en snabb dusch, Chill chill!


Peace!  

                                                  

                                                  
              

Av Denina Johansson - 24 oktober 2010 10:11

Hula Hula!!


Idag så tänkte jag mamma och pauline åka till skärholmen.Jag tänkte köpa in lite smycken till min försäljning  Min mamma och min syrra (pauline) var där igår och såg en massa smycken på halva priset och ta två betala för en.Så det blir ju nice om man hittar något nytt.


En sak som jag har tänkt lite på,det är de att jag tror att jag har något på gång kanke,en ny affärs idé.Jag har tänkte på det ganska länge nu men vi får väl se.


Ha en bra dag  Peace!


                                                  
            

Av Denina Johansson - 22 oktober 2010 16:24

Hula Hula!


Jag fattar inte att jag kunde glöma att skriva om det här,det är ju det jag har längtat efter!

SNÖ!!!!

Gud va kul att det har komigt snö,fy f*an säger jag bara skit vad jag har längtat.Men en dålig sak är det att det håller redan på att för svinna  Men jag är endå glad att det att jag har fått se lite snö i är i alla fall.Men jag han ju inte åka pulka så nu får det komma mer snö!Hahaha,jag la alarm idag på halv sju,men somna om för att jag är så seg på morronen.Och så ropar mamma:

-Nina du åste gå upp nu!

Det var vid ca sju tiden.Och så öppnade jag ögonen och så säger mamma:

-Det är 1 cm snö ute

Och gissa om jag hoppa up ur sängen och öppnade upp och kolla ut genom mitt fönster?

Aa....Goda tider god tider,så grymt asso!   Ha det strålande!  Peace!


  

  

Tråkigt! Jga som hade laddat upp med dem ny kängorna!

Av Denina Johansson - 22 oktober 2010 15:26

Hula Hula!!!


Idga så ska jag gå på tjej middag hemma hos en kompis som ska fira att hon fyller år Jag och tjejerna i klassen ska ta och fira henne.Hon fylde ju faktist år igår.Jag tänkte gå hemm till henne eller så ska jag se om min kompis vill gå mid mig?Jag ska ta och fråga henne.Nu sås kan jag inte skriva mer för att mitt bateri på dator håller på att ta slut.Jag tänker lägga ut en bild på paketet sen.För att jag kan ju inte göra det nu,i fall att hon skulle se?


Ha det göt  Peace!

                                    

                                                  
     

Ovido - Quiz & Flashcards