fruktkungen

Alla inlägg under februari 2011

Av Denina Johansson - 28 februari 2011 22:05

Hula Hula!


Jag säger god natt nu. Jag kommer att gå och lägga mig om ett tag men jag kommer inte att blogga mer idag,så vi ses imorgon! Natti natti  

  

Av Denina Johansson - 28 februari 2011 22:00

  

Hahaha, som jag sa  

Av Denina Johansson - 28 februari 2011 21:44

Hula Hula!


Imorgon så ska jag sova ut och lite senare på dagen så ska vi åka iväg med pappa,om jag har förstått rätt? Men i alla fall så hoppas jag att ni gillar det nya smyckerna som jag har gjort? Själv så blev jag i alla fall väldans nöjd   Men jag är lässen för dåliga bilder,det är det att min kamra är en utomhus kamra så den vill gjärna ta med bilxt så det är därför man inte ser så bra,men den här gången så samarbetade min kamra ganska bra med mig endå,tycker inte ni det också?  Jag skriver nog ett ''just nu'' inlägg lite senare,ha en trevlig kväll så länge!  


  

Jag har ätigt tre styckna såna här idag,kanske inte så bra,om ni förstår vad jag menar?  


Av Denina Johansson - 28 februari 2011 21:35

  

Lite konstigt idag med to model? det kom två avsnitt i rad?Konstigt,jag ville ju se rum för en stjärna men det kommer tydligen efter,men det får vi se?  

Av Denina Johansson - 28 februari 2011 11:20

Hula Hula!


Snart så kommer mamma och hämtar mig och min syrra. Vi ska gå på bio och se Åsa Nisse 

Den värkar faktiskt rolig,och själv så tycker jag att nästan att det låter som om att alla svenska filmer får kritik,men väm vet det här kanske är världens bästa film? Vem vet??  

Nu på morgonen så har jag i alla fall hunigt gör alla mina morgon syslor,eller ja som tjejer brukar göra tills jag märkte att jag hade något på min panna.

   OOOOOO!!!

Av Denina Johansson - 27 februari 2011 21:10

Natti natti  

Skapa flashcards