fruktkungen

Alla inlägg under mars 2011

Av Denina Johansson - 31 mars 2011 20:56

Hula Hula!

Idag så blev det felino, och för mig så blev det en kebabsallad   Sen så drog jag pappa och syrran hem och jag gick ut och sprang  Så jag sprang ganska bra tempo och rätt så långt för mig i alla fall, jag sprang i tio min  Men idag så åkte vi för bi ÖB innan vi åkte vidare till ridningen så då köpte vi mango boddy butter till mig, altså en ny eftersom att dom tog min andra när dom gjorde inbrott i bilen  Jaja men jag slänger in ett inlägg senare hej så länge, måste träna på franskan!  

    

Av Denina Johansson - 31 mars 2011 15:25

Hula Hula!

Jag, pappa och pauline ska alldeles strax åka iväg till ridhuset, min syrra ska rida  Och jag ska ta med mig franskan och träna på glosorna. Och på vägen hem så ska vi stanna till vid karaten för att bästellan en dräkt och bälte och lite andra grejor  Jaja bloggar mer senare, see you då  

Av Denina Johansson - 30 mars 2011 22:08

Hula Hula!


Det hät blir det sista inlägg för dagen. Men jag kommer att blogga mer imorron, jag ska aldeles strax sov men först så ska jag kolla lite på big brother, men jag säger natti nu eftersom att det blir det sista jag skriver idag  Natti natti på er alla där ute  

 

Av Denina Johansson - 30 mars 2011 21:01

Hula Hula!


Jag kom nyss hem ifån ikea och vi köpte lite sängkläder och två rosa filtar till mitt och syrrans rum  Blev fint faktiskt men väldigt vit, but I like  Jag har inte så mycket att göra för att jag har redan tränat på engelskan och nu kan jag det men jag kanske kan träna lite på franska glosorna? Jaja slänger in ett inlägg sen så kolla då  

  

Av Denina Johansson - 30 mars 2011 17:45

Hula Hula!


Jag ska aldeles strax åka iväg  Pappa och Pauline är nämligen på utväcklings samtal. Men jag kommer att blogga mer senare, hej så länge  

 

Av Denina Johansson - 29 mars 2011 21:36

  

Yes! Jag tror att våren är på väg! Men i alla fall så ska jag göra mig te och lite senare så ska jag kolla på BB  Men inna det så ska jag duscha så jag  får säga god natt nu för att det hät blir endå mitt sista inlägg idag. Men jag kommer att blogga mer imorgon, ses då!!  

Ovido - Quiz & Flashcards