fruktkungen

Alla inlägg under maj 2011

Av Denina Johansson - 28 maj 2011 21:34

    

  

Av Denina Johansson - 28 maj 2011 20:53

Hula Hula!


Dåligt med updatering eller hur?  Jag har svar på den frågan. Jag har nämligen tränat sten hårt dom här dagarna. Och så har det varigt det sista i skolan.  För att just nu så går jag på ett läger som håller på i tre dagar och dag 1 och 2 är avklarade  Men det är en dag kvar och det är imorgon. Jag börjar kl 10.00 och kommer att sluta kl 14.00 då kommer det att vara gradering. Då ska man uppgradera sig kan man säga  Och jag är super laddad!Och jag ska ta lila bälte,wiihuu! Väldigt nära svart  

 


Av Denina Johansson - 25 maj 2011 22:23

Hula Hula!


Jag har inte bloggat så mycket idag men idag så har jag haft en helt ledig dag, skönt!  

Jag kommer häller inte att blogga mer idag. Har varigt i huset och jobbat idag, lagt golv, mästan  Det börjar värkligen att närma sig slutet nu!

Bild från dagen, på bilden.

 


Av Denina Johansson - 24 maj 2011 18:02

Hula Hula!


Vet inte om det här blir mitt sista inlägg idag? Ska ta på mig tränings kläder sedan vänta in bussen. Idag ska jag nämligen åka själv till träningen och efter den så blir jag hemtad och vi åker vidare till huset  Pappa och några andra har jobbat där hela dan, det har hänt sjukt mycket i alla fall! Och imorgon kommer köket!  Det börjar närma sig slutet nu! Spänande!  


Av Denina Johansson - 24 maj 2011 17:48

Hula Hula!

Jag har just skickat iväg den sista läxan innan vi slutar skolan till min lärare! *Pust*  

    

:(

Av Denina Johansson - 22 maj 2011 12:32

Hula Hula!


Igentligen så ska jag ner på samling om en kvart, men så blev det inte. Vaknade med as mycket feber så att mamma fick ringa och säga att jag inte kunde komma  Så jag får väll vara hema hela dan och vila mig.

  

Ovido - Quiz & Flashcards