fruktkungen

Alla inlägg under juni 2011

Av Denina Johansson - 27 juni 2011 13:39

Hula Hula!


Jag har varigt pa internett cafe flera ganger men jag har inte orkat samarbeta med datorn 

Jag ville bara att ni skulle veta att jag lever och inte blivigt upp aten av en haj eller nagot 

Vi har det i alla fall det jatte bra. Jag har gjort fisk spa ocksa! Det var faktiskt ratt sa laskigt i borjan men sen sa blev det battre. Bilder kommer att komma upp senare har pa bloggen. Jag var ocksa pa dragquen show igar Och ni som inte vet vad det ar sa ar det killar som ar tjejer typ haha! Idag sa reste vi fran koh samui till koh tao. Sa nu har vi hittat ett bra hotell som vi kan sova pa,som ar nara havet ocksa Nu sa maste jag kogga ut,det var valdigt dyrt har, ha det bra!!      

Av Denina Johansson - 21 juni 2011 23:50

Hula Hula!


Natt blogg här. Jaha imorgon så ska man åka iväg på en 5 veckors Asien resa,vilket äventyr det kommer att bli  Men tio timmar på ett plan är inte så särskilt kul, så vad ska man göra då? Några exempel, jag har med mig kortlek i alla fall och en bleck penna.Det är bra,då kan man rita muchtacher på människorna i alla tiningar,haha! Vi kommer att mellan landa i Ukraina i två timmar,nice va? Så att jag kommer ha varigt i väldigt många länder det här året! NU så ska jag göra det sista och sen gå och lägga mig, vi hörs nån gång i Asien, ha det bra här i Sverige,natti natti  


Av Denina Johansson - 21 juni 2011 17:28

Hula Hula!


Just nu så sitter jag och lysnar på regnet. Jag älskar verkligen ljudet  Nice. Jag är hemma nu i alla fall och har en liten lista på saker som jag måste göra.

1.Paka

2. Lada ner musik.

3.Måla naglarna.

4. Städa mitt rum.

 Det är det första jag måste göra innan jag gör något annat. För att imorgon så drar vi ju till Asien i 5 veckor. Kommer att bli en sorlig stund på morgonen,för att pappa ska köra oss till flygplatsen och där måste man säga hej då och grejer,jag kommer att sakna honom as mycket.  Och så måste jag säga hej då till världens finaste katt  hur ska detta gå?!

Kommer att sakna pappa,min brocha och saga  

  

 






Av Denina Johansson - 19 juni 2011 14:43

Hula Hula!


Idag är det sista dagen här i Turkiet Jag vill inte åka än. Men på onsdag så åker vi ju till asien i 5 veckor så solen kommer jag inte att sakna när jag börjar skolan och inte värmen häller.

Idag så åkte vi till Kleopatra beach och det var jätte roligt Det fanns typ som en lekpark i i vattnet som jag och min syrra klätrade om kring på, det var kul och svårt Runt två tiden så åkte vi tillbaka till hotellet och bada i polen lite, så vi har just kommigt upp och fixat oss. Lite senare så drar vi till stan,vi åkte till stan igår men vi var tvungna att åka hem igen för att Linda mådde jätte dåligt så att jag,pappa och Pauline körde minigolf i stället    Men i alla fall så drar vi till stan lite senare och gör det sista köpen. För att imorgon så åker vi hem till Sverige  Det har verkligen varigt jätte kul här i Turkiet! Och jag kommer verkligen att sakna allt!  Jag bloggar nog imorgon eller på tisdag,hörs då, ha de bra!  

 

    

Av Denina Johansson - 18 juni 2011 17:17

Hula Hula!


Jisses vad hett och kvaft det är ute altså! I´m daing! Jag satt ute på blkongen och fixa med datorn sen så skulle jag gå in i rumet och det var så himla svalt och skönt! Sen när jag skulle gå ut igen så kvävdes typ Varmt som attan! I alla fall så blev det inte havet idag, det var 1,5 m höga vågor och jätte stenigt så vi drog till polen i stället   Och jag har i alla fall lättade på brännan idag, så jag kommer någ inte att komma hem som en tomato Så det är ju nice det   Jag vet inte om det blir mer inlägg idag, lite senare ska vi dra in till stan och käka,efter det blir det nog shopping.Sen så tar vi nog en taxi hem, och om jag får gissa så kommer det nog att bli ganska sent? Hej då så länge!  Ha det nice bajs!


Av Denina Johansson - 17 juni 2011 21:09

Hula Hula!


Idag så hängde vi vid polen hela dagen Och jag ställde upp i en vatten ruchelkans tävling,det var faktiskt kul Och det var ganska många med och då selade han som höll i tävlingen delade in oss i två lag. Och självklart så van mitt lag Haha!

Men en sak som inte är bra, gissa? Jag har brant mig,RACKARNS!  Axlarna, och kinderna,buhh! De är inte bra. Men annars så har vi det bra här,hur har ni det i (kalla,haha!) Sverige? Jag han i alla fall skriva ett inlägg idag det är bra det,eller hur? Jag ska inte skriva mer nu, klockan börjar närma sig halv elva här så jag ska chilla lite och sen hoppa ner i bingen. Men hörs i morgon, natti natti allihoppa! 

    I morgon blir det stranden! 

Av Denina Johansson - 16 juni 2011 21:47

Hula Hula!


Haha omg! När man åker taxi här borta i Turkiet så gäller det verkligen att spänna fast sig! Asså jag lovar jag är glad att jag lever! Haha!Får se om jag bloggar mer imorgon? Och juste bara så att ni vet så är det en timme före här i Turkiet. Natti natti  

Av Denina Johansson - 16 juni 2011 16:44

Hula Hula!


Vi har det så himla bra här borta i Turkiet och alla är jätte trevliga Vi har verkligen shoppat as mycket också jag lovar! Men i alla fall så tänkte jag beretta lite om vad vi har gjort hitills. Dag ett: Vi landa i turkiet och skulle hemta ut väskorna och sedan bilen som pappa och Linda lånat. Efter det så väntade det en tur på ca en timme och tio minuter. När vi kom fram till hotellet efter kanske en timme och 45 min(vi hade problem att hitta) så käkade vi middag och bara kollade hur hotellet såg ut,grymt hotell,tre poler med vattenruchelkanor! Efter det så tog vi en taxi in till stan som ligger kanske 10 min här i från kankse? Där blev det mycket shopping kan jag lova!Dag 2: Alla valde att åka till sealand. Där hade dom delefin show som vi kolla på,sen så fick vi hyra snorklar som man sen kunde snorkla runt med. Jag kommer att visa bilder på det här senare det är så svårt att förklara. Det var i alla fall as kul! Sen lite senare på dan så simmade vi med delefiner, eller ja en simmade vi med, Babe hette han, jätte söt och cool!! Jag har tyvär inga bilder på när vi simmade med delefiner men jag har massor av bilder från showen Det är en av de bästa grejer jag någonsin gjort, så mjuk och len, det kommer jag aldrig glöma!Sen på kvällen så drog vi till "The casel" som dom kallar det här, där uppe (det ligger vi bergen) så åt vi middag på en jätte mysig resturang som i kommer att få se bilder på senare.

Dag tre: Alltså idag, idag var det bara en chill dag, vi skulle gå till staranden men vi drog till polen i stället men det var lika kul det! Jag bada och åkte jätte mycket vattenruchelkanor! As kul! Kl 17 så gick vi upp och fixa oss. Vi har vilat lite och nu så ska vi dra till town och käka middag,mysigt! Jag kan liksom inte skriva detalijerat för att då så skulle det typ ta en vecka för er att läsa det här,haha!  

See you later aligator! 


Ovido - Quiz & Flashcards