fruktkungen

Alla inlägg under juli 2011

Av Denina Johansson - 29 juli 2011 23:26

Hula Hula! Just nu så sitter jag ute under taket på verandan med min one piece och myser :) <3 jag älskar att lysna på regnet. Och när man ska sova, skönaste ljudet asså :) Men idag så var det stora firandet. Hela tjocka släkten och alla vänner! :D Tänk att alla var hemma det här året :) Det har varigt jätte kul! :D Och jag har fått jätte många fina pressenter! :D Men det var lite synd att min moster fasnade i tåget och inte kunde komma :( Men men. Det blev bra än då :)De var allt just nu. Men vi får höras mer imorgon, hej då ha det bar! :) <3

Av Denina Johansson - 28 juli 2011 20:33

Hula Hula! Nu så har vi sjungt ätit tårta och bara haft det bra :) men gästerna börjar dra sig hem åt :( men imorgon så är det den stora festen, det är då alla kommer! :D asså då snackar vi 40 pers kanske ;) hela feta släkten :) :D det ska bli kul! Hej då! :)

Av Denina Johansson - 28 juli 2011 15:22

Hula Hula! Vem är det som fyller år idag? Hm... Jag kanske :D Hahaha idag så fyller jag år!!!!! :D Och just nu så sitter jag och blogga från min nya pressent som jag fick från världens bästa mamma och pappa, kan ni gissa va det är? ;) Jag älskar den och den funkar as bra! :D Vi får se om jag bloggar mer idag? Mormor och morfar kommer på middag idag och förhoppningsvis så ska vi få hem en massa gäster imorgon?Det var allt just nu, bloggar mer om jag har tid :) Hej då! :D

Av Denina Johansson - 26 juli 2011 16:47

Hula Hula!


För ett par dagar sen så kom vi hem från vårt äventyr i Asien! Och det har varigt så j*vla kul  

Vi har gjort sjukt många saker som tillexempel snorklat bland vilda sjöldpaddor, hajar och hundratals tropiska fiskar med alla möjliga färger!  Vi har också besökt ön som försvan när det var tsunami. Där var vi på en minnes trädgårt.Jag kommer att förklara allt det här på bilder för att det är inte bara det här som vi har gjort  Vi har gjort massa mer saker. Bilder kommer jag inte att lägga upp idag. Det får bli någon annan dag, jag orkar inte just nu,är lite dålig  Nu så ska jag i alla fall packa för att snart så ska vi hem till pappa, bloggar mer snart igen,ha det bra!!    

Jag kan bjuda på en bild just nu,och det var från när vi var på viwe point i kho nanjang  (Vet inte hur man stavar)   

Av Denina Johansson - 13 juli 2011 06:02

Hula hula!


I forrigar sa var vi i Kualalumpur och nu sa ar vi pa singapors flygplats och vantar pa att vi ska borda. Idag sa ska vi namligen flyga till Phuket,sen imnorgon sa sak vi ta baten till koh phiphi. Dar vantar min moster, Leonardo och Rebecca pa oss :) bloggar mer sen nar jag har tid1 hej da!! ha det bra!  :D


Av Denina Johansson - 2 juli 2011 09:05

Hula Hula!


Har om dan sa var vi pa en sjukt fin o! Och dar fanns det en o som man klattrade upp pa och dar uppe fanns det en sjukt fin utsikt, view point heter den utsikten!  As coolt och fint! Men bilder kommer att komma upp senare, uppladningen fungerar inte? Ha det bra sa lange!  / Fruktkungen.




Ovido - Quiz & Flashcards