fruktkungen

Alla inlägg under augusti 2011

Av Denina Johansson - 31 augusti 2011 21:22

Hula Hula!


Just nu så sitter jag och tittar på hawaii five 0 och dricker te med honung   Har så himla ont i halsen  ska duscha och sen lägga mig,bloggar mer imorgon. God natt  

  

Av Denina Johansson - 31 augusti 2011 19:10

Hula Hula!


Jeklar vad bloggsugen jag blev helt plötsligt   På dom här dagarna jag inte har bloggat så har jag bara chillat,tagigt mig en blogg paus.  Och på dom här dagarna så har jag heller inte rört datorn   Stela fingrar kan man ju säga 

Idag så har jag bästellt lite grejer till mitt fimo arbete  Och så tänkte jag bästella några väsksmycken som jag tänkte göra om till halsband Vi får väll se hur det blir? ska försöka att blogga mer senare,hej så länge! 

   

Av Denina Johansson - 25 augusti 2011 21:40

Hula Hula!!Idag så åkte mamma aldrig och sprang stafetten. Mamma blev dålig,tjock i halsen och lite febrig. Så vi åkte till Skärholmen en stund och käka och hade det bra :) skönt! :) Imoron så är det fredag och då så ska jag träffa Daniella som jag inte träffat på hundra år! :D och så är det skola. Juste jag skulle ju lägga ut en bild på shopping påsarna men mitt Internett krångla så det är derför jag bloggar från ipaden :) det var allt just nu,ska duscha och sen måla naglarna ha det bra! :) så får vi hoppas att mitt Internett kommer till baka imorgon, hej då!! :D <3

Av Denina Johansson - 24 augusti 2011 20:27

Hula Hula!Vad kula att fongarna på fortet har börjat :D Och det ska bli kul att se bloggarna och Lill Babs, Lill Babs har till och med på sig sin peruk,hahah :) Imorgon så ska jag och Pauline åka och se mamma springa Belmanstafetten :) och så börjar skolan imorgon på riktigt. Vi var på polismuseumet idag också det varv faktiskt jette kul! :) vi fick lösa brott och kolla på gamla polis uniformer och så :) De var allt idag jag bloggar mer imorgon, hej då!! :D

VB

Av Denina Johansson - 22 augusti 2011 13:49

Hula Hula!Just nu så sitter jag och tittar på naär Jennifer och Pauline gör en vedeo blogg, om ni vill se den så kan ni besöka min syrras blogg lite senare. Http://www.paulinejohansson.bloggplatsen.se ;) hahah om dom ens lägger ut den :) hörs sen!

Av Denina Johansson - 22 augusti 2011 08:13

Hula Hula!Idag kl 10.00 så är det upprop :) Åhh jag längtar redan till nästa lov! Men det ska bli kul att träffa alla kompisar och så, men att börja själva skolan? Det vat jag inte ;) Men nu så ska jag göra mig i ordning bloggar mer senare hej då! :) <3

Av Denina Johansson - 21 augusti 2011 22:03

Hula Hula!!!Jag har tänkt under dagen faktiskt om hur många tjejer och killar det är som blir mobbade på sina egna bloggar. Och såna människor tror jag gör det bara för att dom är så himla svaga och har blivigt mobbade själva och tror att dom är något. Och ett ända råd har jag till alla er där ute som blir mobbade, ta inte åt er,låt det rinna av er som vatten. Jag har aldrig mobbat någon och kommer aldrig att göra det, jag säger inte att jag är parfekt men det är så onödigt att göra så att andra mår dåligt. Man ska hjälpa dom som går ensamma i koridoren i skolan, åtminstånde säga hej :) Det var allt jag hade och säga nu ha det bra så hörs vi :)Nu ska jag duscha ;) <3

Av Denina Johansson - 20 augusti 2011 10:05

Hula Hula!Just nu så sitter jag i kafeterian som finns här på stallet, dom har trådlöst Internett har så då kan jag passa på att blogga lite innan vi åker vidare :) Efter det här så ska vi till en hästtävling och titta när Sofia tävlar :) men jag kommer nog för det mästa att hänga i lastbilen med whoppy och Sanny och spela spel på ipaden ;) Jag har laddat ner hela vertionen av parking mania! Så nörd man är alltså men det är kul ;) Det var allt Just nu vi hörs väll när jag kommer hem senare i kväll eller imorgon? Ha det bra så länge, hej dåå!! :D

Skapa flashcards