fruktkungen

Alla inlägg under september 2011

Av Denina Johansson - 30 september 2011 21:15

Hula Hula!


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva? Jag sitter i alla fall i sofan och kollar på idol, men jag har en fråga?Vi kan ju köra en dagens fråga ra 

Tycker ni att Linni på idol sjunger bra? 

Själv så tycker jag inte det,jag vet inte varför faktiskt?  Åååh har ju inget att skriva om! Får skriva mer imorgon om jag har tid,hej dåå! Och godnatt 




Av Denina Johansson - 28 september 2011 20:56

Hula Hula!


Idag i idol va ju Olle och Andre bäst! Det måste ni ju hålla med om? Jag hoppas verkligen att dom går vidare! 

     


Av Denina Johansson - 28 september 2011 16:15

Hula Hula!


Är sugen på detta till mitt hår, tror ni att jag skulle passa?

       

Av Denina Johansson - 24 september 2011 23:36

Hula Hula!Ni anar inte hur trött jag är!? Dagen har varigt så lång så att det käns som om det är söndag! Vi har i alla fall varitt på språng hela dagen och jag är jätte trött så jag ska snart gå och lägga mig.Vad har ni gjort idag?Imorgon så ska sova ut, fast det gjorde jag idag också, meningen var att jag skulle följa med till stallet men jag stanna hemma istället ;) sov till elva, haha ska nog göra det imorgon också :D jag köpte lite kläder idag men det tänker jag visa imorgon. Det var allt just nu är jätte trött nu, god natt!!!! <3

Av Denina Johansson - 23 september 2011 22:33

   God natt  

Av Denina Johansson - 23 september 2011 20:27

Hula Hula!


Just nu så sitter jag och kollar på idol,vad gör ni? Jag hoppas att mina favoriter går vidare, hoppas hoppar!? Men innan jag kollar vidare så ska jag lägga ut resten av bilderna som jag tog här om dan   

    En semla,hand made 80:-


    En dounut, hand made 80:-

 

    Chocolate bar,hand made 75:-

    Makaron, hand made 80:-

    Fruktpaj, hand made 40:-

  Makaron ring, hand made 40:-

 

Det kommer att komma upp mer smycken men en annan dag.hej hej!  

Av Denina Johansson - 22 september 2011 22:01

Hula Hula!


Jag bjuder på ett halsband som jag har gjort själv idag så kommer rästen upp imorgon! God natt! 

    80:- I butik,hand made 

Resten kommer upp imorgon. 

Av Denina Johansson - 22 september 2011 21:00

Hula Hula!


Här kommer det ett litet snabbt inlägg. Idag så hade vi studiedag och det passade as bra för att idag så fyller mamma år! GRATTIS! Och just nu så har vi gäster. Men imorgon så har vi skolan igen så jag ska alldeles strax hoppa in duschen. Sen så ska det chillas och sen hoppa ner i sängen Men innan jag ska sova så ska jag vïsa biderna som jag plåtade igår 

    Älskade mamma!    

Ovido - Quiz & Flashcards