fruktkungen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Denina Johansson - 31 oktober 2011 22:08

   

 
Av Denina Johansson - 31 oktober 2011 21:59

Hula Hula!


Imorgon 4.30 på morgonen så kommer pappa och hämtar oss! Är jätte taggad och det ska bli super kul! Jag vet inte hur mycket jag kommer att kunna blogga när jag är borta men jag kommer inte att tänka så mycket på det, men om det finns tid och möjlighet så kommer jag att göra det Men vi ses väl här på bloggen, under resan eller när jag kommer hem,jag kommer i alla fall att ta jätte många bilder som ni senare kommer att få se! Men nu så ska jag sova och tänka bra tankar, natti natti Kankse sländer in en mobil blogg när vi är på Arlanda,hej hej 

    

      


Av Denina Johansson - 31 oktober 2011 12:22

Hula Hula!


Serri när min syrra visade mig den här skrattade jag så att jag fick tårar! 

 

Hahahaha skrattar altid lika mycket!

Av Denina Johansson - 30 oktober 2011 19:15

Hula Hula!


Jag har bestämt mig för att lägga ut bilderna på sakerna jag pyssla med imorgon. För att jag ska gå ner och kolla på en film med mamma och sen så ska jag packa vidare,tänkte också gå ner och mumsa på några choklad doppade jordgubbar som jag doppade för ett tag sen, men nu blir det film! Hörs imorgon! 


Av Denina Johansson - 30 oktober 2011 18:18

Hula Hula!


Idag på morgonen så åkte vi och kollade på när Sofia tävlade, men vi stannade bara och kollade på första klassen Sen så åkte jag, Pauline och pappa till netonnet för att köpa en kamra laddare till min kamra som vi köpte i Singapore,för laddaren till den kamran har försvunnigt och mitt minnes kort också, så jag har inte ett enda kort som jag har tagigt själv från Thailand och alla andra ställen som vi har varigt på  Jag fattar inte vart dom två sakerna har tagigt vägen?! Så idag så åkte vi och köpte en kamraladdare, så nu har jag laddat den och jag ska lägga ut några bilder på några saker som jag har pysslat med idag, men det får ni se senare Nu så ska jag packa så jag får blogga mer snart, puss!   

Av Denina Johansson - 29 oktober 2011 19:10

Hula Hula!


Gud vad skönt att det är helg! Och hötlov! Men något som jag inte har berettat är att på tisdag så drar jag till Spanien med min kompis Tove i en vecka! Och vi kommer att ha sjukt kul!  Imorgon så ska vi åka på hästtävling så jag vet inte om jag kommer att kunna blogga så mycket imorgon? vi får se. Nu så ska jag chilla framför tven men innan jag gör det så ska jag visa mitt skal 

          

Vad tycks? Släng gärna in en komentar  

Av Denina Johansson - 28 oktober 2011 18:06

Hula Hula!


Äntligen höstlov!!!

Av Denina Johansson - 22 oktober 2011 17:42

Hula hula!


Inna vi går till några vänner så vill jag bjuda på några nya örhengen som jag har gjort 

    30:-, deninas smycken  

Skapa flashcards