fruktkungen

Alla inlägg under april 2012

Av Denina Johansson - 23 april 2012 21:39

Hula Hula!


Hinner inte blogga så super mycket för mitt batteri till datan är snart slut,jag glömde laddaren hemma hoss mamma,smart. Idag har det inte hänt så mycket var i skolan som vanligt,han bara komma hem och sen så åkte jag,pappa och Linda till skäholmen och käka. Imorgon så kommer jag inte kunna uppdatera så jätte mycket efte om att vi har öppet hus i skolan. Har även kollat på Hammarby vs Bromma pojkarna idag,sågt ni? Jag såg i alla fall och det var en bra match. Bajen van,jihuu! Bästa teamet asså! Född bajare om ni inte viste det men nu så ska jag slute,puss på er bloggar mer imorgon!

Min lunch! Västerbottenspaj med sallad,mumsi!     

Av Denina Johansson - 22 april 2012 11:08

Hula Hula! God morgon :-) är så sjukt glad för Real Madrids skull! För er som inte vet så slutade matchen 1-2 till Real Madrid igår. Jag och mamma typ skrek av glädje,så himla kul! Jag sa till mamma igår att det nästan behövdes två halvlekar. Jag var varm i hela kroppen för att matchen var så himla het! ;-) jag menar Barca är ett sjukt bra lag och dom hade ett par riktigt bra chanser, när dom anfaller kan vad som hälst hända :-) och man märkte att Barca fansen på facebook var lite små irriterade,haha :-) om vilka som hade filmat eller inte. Men det är klart att Barca fansen tycker att Real filma efter som att Real van och inte Barca,eller? Men jag kan tycka att båda lagen la sig lite då och då,eller? :-) Det finns alltid fler åsikter om såna här saker! :-) Och det bästa laget är ju faktiskt Real Madrid! ;-) Ska inte fortsätta att skriva som mycket om det, förutom att jag är helt kär i Real, och Ronaldo! ;-) OMG,haha! Jaha tänkte ta mig en jogging tur nu så jag bloggar mer senare, puss :-)

Av Denina Johansson - 21 april 2012 20:52

Hula Hula! Vilken sjukt bra början på el clasico asså! Och ni måste ju hålla med om att Real har ett sjukt bra försvar! Fast Barca har ju haft ett par riktigt bra chanser också. Men jag tycker att det är en riktigt bra början i alla fall, en het match! 0-1 till Real Madrid!! YES! Håll fortfarande på Real :-D måste hinna göra en del saker innan matchen börjar igen . Så jag uppdaterar snart,puss! :-D

Av Denina Johansson - 21 april 2012 19:59

Hula Hula!


Just nu så sitter jag,mamma och Pauline as laddade inför tven och håller tummarna för Real Madrid! Som ni vet så möter Real Barca idag. Vi sitter laddade med en hink popcorn,men innan det så ska vi käka middag Håll tummarna för Real nu inte Barca,puss!

     

Av Denina Johansson - 20 april 2012 19:05

Hula Hula!


Haha så den här videon på kissies blogg,han är ju  as skön,ni måste kolla! HAHA! 

 

Av Denina Johansson - 20 april 2012 18:19

Hula Hula!


Gud vilken dag!Är helt slut,men idag är det fredag! Wop wop! Idag så var jag i skolan i alla fall, inget speciellt förutom idrotten som var as jobbig,vi hade lek på schemat,vi körde en lek som hette 007, James Bond alltså så man fick springa jätte mycket,en kulig lek  Efter idrotten så drog jag och några kompisar å köpte slush,årets andra slush. Och det satt bra efter en svettig idrotts lektion ^^ när jag kom hem tog jag mig en snabb dusch och sedan satte jag igång att baka regnbågs muffin! Och dom blev verkligen bra och goda 

     

Av Denina Johansson - 18 april 2012 15:47

Hula Hula!  


Jag ska om ca 10,15 min,idag sa jag rida Jag gick aldrig på min träning igår.(på kaaten) Mådde så himla dåligt och det visade sig att jag hade feber Så jag fick vila upp mig. jag gick i alla fall till skolan idag som ni kankse läste i inlägget innna det här Ja min kussin är på väg hit nu,hon kom med bussen från rönninge. Det är hon som ska köra idag! Hona har precis tagigt körkort,jätte kul Hoppas allt går bra,men nu kan jag inte blogga mer. Måste byta om! Hej då skriver mer sen! 

     

Av Denina Johansson - 18 april 2012 15:34

Hula Hula!


Idag så började jag dagen med sovmorgon och sedan  gick jag till skolan. Soft dag! Just nu så sitter jag hemma och fixar lite med lite biler på smycken som jag senare kommer att lägga upp på smyckes bloggen ----> http://deninassmycken.bloggplatsen.se Jag tänkte ochså visa ett nytt halsban som jag gjorde igår. När jag sa att jag skulle städa mitt rum och fixa en massa andra saker,men så blev det inte^^ Hoppas att ni gillar det! Och det kommer gå att bästella det senare när jag har gjort flera. Just den här är till mig 

       

Ovido - Quiz & Flashcards