fruktkungen

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Denina Johansson - 3 april 2010 20:53

Hula Hula  


Idag så har jag haft en jätte bra dag.

Och jag ville bara skriva natinatti  

Av Denina Johansson - 3 april 2010 10:33

Hula Hula 


Idag på denna underbara påskdag så fick jag och min syster leta påskägg på morgonen.Gissa var min låg....nupp jag säger.Min låg i frysen och min systers ägg låg i ungnen,roliga gömställen  Jag fick godis så klart,ett pressent kort på H&M,en lypsyl och 20 euro den ska jag spara tills när vi åker till spanien.Åker om 1 vecka och 4 dagar,det ska bli jätte skönt  Men nu vill jag önska er bloggläsare en riktigt bra påsk och en riktigt härlig dag.Och så får vi se om jag bloggar senare,hej då  

    

Av Denina Johansson - 3 april 2010 10:13

Hula Hula  


Internet har krånglat så mycket på sistonde så jag har inte kunnat blogga så mycket.

Men om det inte funkar nu så är det något fel,men det får jag hoppas på att det inte är  

Men nu släpper jag det för nu funkar det.I alla fall,igår så var jag och shopa lite i skärholmen.Jag tänkte lägga ut lite bilder på det lite senare när min kamra har laddat klart.

Hej då!

Ovido - Quiz & Flashcards