fruktkungen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Denina Johansson - 31 augusti 2010 20:33

Hula Hula banankula   


Idag så ade jag karae räning,jag trode att det skulle bli roligt,det var det,men det skulle vara roligare om jag hade samma tränare och det ha jag inte nu.Det var inte lika tufft,jag gillar tufft,och min tränre var det,altso när non prata han ba: UT!

Ni fattar det är hårt,jag vill komma till träningen och känna att :  Idag kommer jag att bli trött  


Av Denina Johansson - 31 augusti 2010 16:35

Hula Hula banankula


jag vet inte om jag ska lägga ner min blogg,den kens så tråkig och så  

Jag vet liksom inte,om ni om jag ens har nån läsare,så vill jag att du kommer med förslg.

Tex: om jag ska lägga ut roliga videosar,fakta,jag har en ny hobby som jag kanke kan skriva om,om jag ska börja med dagens sötis,autfitts mm...

Jag vill i alla fall att du eller ni ska komma med mer förslag,för att jag har känt så här länge.

Kom i alla fall med förslag det kan vara precis vad som helst kom på något som skulle kunna förbettra min blogg Kenner mig inte så säker just nu,det händer en massa saker hela tiden så, I dont know.


 

Av Denina Johansson - 28 augusti 2010 10:47

Hula Hula!!


Igår såorkade jag inte blogga,för att jag kom hem i från en forbolls match och det blev ganska sent.

+ att den machen stog jag i mål, 0-2 man höll ju nollan  YEE!

Av Denina Johansson - 26 augusti 2010 18:46

Hula Hula !!


Idag så har jag fotboll träning igen,om ni undrar varför jag tränar så mycket så är det för att jag tycker det är kul.Så att nu måste jag byta om för att om tjugo min så kommer marika att hemta mig,då kan man vara säker på att man inte kommer försent  

  

Av Denina Johansson - 25 augusti 2010 16:17

Jag hittde just den här jätte söta sknken som just öppnat ögonen!

Av Denina Johansson - 24 augusti 2010 18:18

Hula Hula!!


Igår så var jag ute och sprang igen! Och idag så blir det fotbollsträning  

Hoppas på målvakts träning!

  

  

SÅ JEVLA STOLT!!!

Av Denina Johansson - 24 augusti 2010 17:16

Hula Hula!


Idag så har ajg gjort mig smaileys naglar.blev skit coolish 

Det ska jag lägga ut en bild på.Idag så är det cirkus där jag bor en jätte stor faktist,ser kuul ut.Jag ska i alla fall käka snart,vi har Amerikans vecka.Eller ja vi har olika veckor som ex.

1 vecka kinesiskt,spanskt osv,s den här veckan är amerikans,jätte goy igår så åt vi klassisk amerikans becon burgare  

  

    

Av Denina Johansson - 22 augusti 2010 21:54

Hula Hula!


  

Ovido - Quiz & Flashcards