fruktkungen

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Denina Johansson - 11 augusti 2010 17:02

Hula Hula!


Idag så ska jag och fotbolls laget på fotbolls mach,live!

så om ni kommer att kolla på machen så kommer vårt fotbolls lag att a gula tröjor på oss  

Det ska bli jätt kul att se sitt landslag att spela,jag har bara varigt på en fotbolls match live förut och det var i spanien,wihu, så jevla ruligt,jag hinnen inte skriva not mer nu för att vi ska gå när som hälst,hej då  

   VS   

Av Denina Johansson - 11 augusti 2010 16:38

Hula Hula!


Igår så läste jag min julia tinning,och så hittade jag ett par lepsyler i tinningen som jag tyckte var coola.Jag läste om dom och såg att det fanns en hemsida,så jag gick in på den och så massor av coola grejer.Jag beställde hem lite saker Jag vill ha allt men jag måste ta en sak i taget,jag måste ju ha pengar också   

    Cd hållare!   Skedar                 Det som är inrinat ska jag bälla       Grön ring = ska beställa röd har beställt   Handkräm  

Ovido - Quiz & Flashcards