fruktkungen

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Denina Johansson - 15 augusti 2010 18:53

Hula Hula!


Just nu så ska vi snart käka ungspasta,*MUMS*  

Men innan maten så skulle min syster slinga håret,så att just nu skriker min mage efter mat  

JAG VILL HA MAT!

       

Av Denina Johansson - 15 augusti 2010 16:14

Hula Hula!


  

  

Av Denina Johansson - 15 augusti 2010 15:36

Hula Hula!!


Den här köpte jag när vi var förra gången i skäris,då när det bran   

   

En glass bricka,jag har en glass filt också  

   Det här är min pånbok som jag har köpt i spanien  Fruktigt!

   

En kofta!

Och närman köpte över 500:- så fick man en data väska påköpet  

   

Jag köpe en penna också!

Idag så köpte faktist mamma allding,så om du läser det här

så vill jag tacka dig jätte mycket  


Av Denina Johansson - 15 augusti 2010 11:05

Hula Hula!


Idag så ska vi till skäris,när vi var där igår så gick brand alarmet,det bran tydligen.läskigt

Vi ska dit igen för att vi ska gå till frisören med min syste.

Ja,jag var ute och sprang på morgonen,det var skönt,och nu måste jag göra mig iordning  

   Hej då!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards