fruktkungen

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Denina Johansson - 2 augusti 2010 14:09

Hula Hula!


Om ni undrar varför jag har bloggat så är det för att jag åker kl 15:00.

Men jag kollade runt lite inne på internet och hittade ett par coola tröjor!

    

Av Denina Johansson - 2 augusti 2010 11:57

Hula Hula!


Om tre timmar så ska jag min syster och våran kompis Vera åka till sälen med hennes pappa.  Det ska bli skit kul,vi ska inte åka skidor utan vi ska fiska och göra massa annat skoj.

Och när jag kommer hem så ska jag lägga upp några blider.

  

Här är min söta katt som just kom in ifrån regnet  Jg tänkte också lägga ut bilder ifrån landet.

  

  

Hej då,vi hörs när jag kommer hem,nu måste jag packa  

Av Denina Johansson - 2 augusti 2010 00:02

Hula Hula!


Klockan är jätte mycket och jag ska gå och lägga mig.

Men imårgon så ska jag åka iväg till sälen med Vera och min syster så när jag kommer hem

så kommer jag att lägga upp några bilder på det,god natt.

Ovido - Quiz & Flashcards