fruktkungen

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Denina Johansson - 8 augusti 2010 14:51

Hula Hula!


Jag kom hem ifrån sälen för 2 dagar sen.Det har varigt jätte roligt att vara där,och jag har fångat

2 laxar,jag äter inte själv fisk så mamma fick dom  

Vi ska i alla fall ha gäster, paulines kompis kom jennifer,david,vanessa,espe,frallan,cassandra,nata
li,åsa,martin,daniel jag tror att det är domm i alla fall,jaja,hej då! det kommer nu!

  

Av Denina Johansson - 8 augusti 2010 12:43

Hula Hula!


Okej,fråga:


1: Fick du en kassaaparat då?  

Svar: Nej men jag fick en kvitto maskin.


2: Om du fick skapa ett riktigt djur av frukt vilket/vilka frukter skulle du annvända?

Svar: Jag skulle nog göra en tiger. Och annvända mig av apelsiner och passionsfrukter.   

  

3:  Vilken är din favorit låt just nu?

Svar: Min favrit låt just nu är nog, hmm,billionaire!


4: Kan du visa mig hur man skalar apelsinen till en gravid kvinna ?  

Svar Ja,det klart jag kan om jag ens kommer igåg hur man gör?Hahaha!


5: Skulle du vilja pröva att vara flintis innan du dör ?

Svar: Ja


6:Jag känner inte dig pch det är första gången jag besöker din blogg så jag undrar vilken din favorit frukt är och varför den är det ?  

Svar: Min favo frukt är nog apelsin,och det är nog för att den är god!


Der här var allt för den här frågestunden,hej då!

Ovido - Quiz & Flashcards