fruktkungen

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Denina Johansson - 16 augusti 2010 19:30

Hula Hula!


Idag så har jag varigt med jennifer och pauline i plaskis och cycklade med cyklarna i vattnet.

AA... då RAMLADE jag ju med cykel,hahaha  Det var ju smart,vi skrattade ihjäl oss  

Här kommer två bilder!

    

Av Denina Johansson - 16 augusti 2010 12:22

Hula Hula!


Rösta på min sko snälla!!

    

nelly.com

Av Denina Johansson - 16 augusti 2010 11:56

Hula Hula!


Idag så var det upprop i skolan kl 10:00,fast innan så var jag tvungen att gå med mamma och syrran till vordcentralen.Jag fick välja om jag ville följa med men det ville jag.Då hinner man ju vakna också  Oc när uppropet var slut och vi hade fått våra papper och såfick man gå hem.

Fast jag tror inte alla märkte att det fans bullar och festis

    Gött  


Ovido - Quiz & Flashcards