fruktkungen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Denina Johansson - 22 augusti 2010 21:20

Hula Hula!


Jaghar nyss varigt ute och sprungigt,så det är bara raka vägen till duchen  

  

Det här är min paint svett droppe   

Hoppas att ni fattar?

Av Denina Johansson - 22 augusti 2010 19:59

Hula Hula!


Igår så bloggade jag inte.Jag har en anledning till det,för en gångs skull  

Det var en lång dag och jag min syrra och min pappa gjorde saker hela tiden.

1.Vi var hemma hos mina kussines som fylde år  

2.Vi var i garaget skit lång tid,och gjorde en massa saker där.

3.Vi så arate kid på bio,grymmaste filmen  

  

Av Denina Johansson - 20 augusti 2010 19:50

Hula Hula!


Idag så har jag varigt i skola,och efter det,altså direkt efter skolan så åkte vi till stallet,min syrra skulle rida,så då var vi där ett tag.Jag var typ inne och fixade en häst som var jätte lerig så jag porstade,typ kammade manen och gjorte rent hovarna,det var mysigt  

Och efter stallet och allt så åt vi på MAX.

  

Jätte got som vanligt  När vi de käkat klart så åkte vi upp till videobutiken och hyrde några filmer,ja eller vi köpte två filmer  Buno och G-fors,och så blev det godis så klart  

Av Denina Johansson - 19 augusti 2010 22:00

Hula Hula!


Jag kom nyss hem i från min fotbolls träning så jag är ganska trött så jag ville bara säga God natt  

Av Denina Johansson - 19 augusti 2010 18:28

Hual Hula!


Om 40 min så börjar min fotbolls träning,det ska bli roligt  Jag hoppas att få lite målvaktsträning,så att man kanke kan stå på matchen på lördag.

I alla fall,så har jag fått det jag bästelde på blubox.se  JIHHHA!!

  

Det kom för kanke tre,fyra dagar sen,men bättre sent än aldrig.Jag tror ni vet vad som finns i ?

Av Denina Johansson - 19 augusti 2010 18:28

Hual Hula!


Om 40 min så börjar min fotbolls träning,det ska bli roligt  Jag hoppas att få lite målvaktsträning,så att man kanke kan stå på matchen på lördag.

I alla fall,så har jag fått det jag bästelde på blubox.se  JIHHHA!!

  

Det kom för kanke tre,fyra dagar sen,men bättre sent än aldrig.Jag tror ni vet vad som finns i ?

Av Denina Johansson - 18 augusti 2010 16:55

Hula Hula!


Just nu så ligger jag och kollar på tv,inget specielt,men i alla fall.

Jag ska snart käka köttbullar och macaroner,*MUMS*En av mina favo rätter.

Ja,jag ska lämna över dator nu så att det här är alt jag kan skriva nu,jag skriver kanke ett inlägg till

annasr så skriver jag mer i morgon,jag säger god natt i säkerhets skull  

    

Av Denina Johansson - 17 augusti 2010 19:59

Hula Hula!


Jag har verkligen bateri brist på min dator nu så jag måste göra ett snabt inlägg  

Idag så har jag varigt i skolan,det var kul,men det kommer aldrig att vara riktigt kul längre.

För att min bästa kompis har bytt skola  Men men,jag har kul ändå,ahap ni så måste jag stänga av datorn för att den kommer att dö nu.Jag bloggar mer imorgon,hej då  

  

Ovido - Quiz & Flashcards