fruktkungen

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Denina Johansson - 9 juni 2010 19:11

Hula Hula!

Idag på morgonen så vaknade jag klockan 07.00 och duscha!SKÖNT!

Efter jag hade duschat så gjorte jag mig i ordning till skolavslutningen!

Så typ 10.15 gick jag min syster och Jennifer till blomsteraffären för att köpa något till lärarna.Efter det så gick vi till skolan  

Jag kom lite försent till skolan fast det gjorde ingentin för att min lärare bärettade bara lite om vad vi skulle göra nästa år.Och så fick vi glass på morgonen! MUMSIGT!

Efter det så gick vi ut på skolgården och där skulle typ alla på skolan sjunga lite olika sånger!

Sen fick man gå hem!

Så nu har jag sommarlov! Så jäkla skönt asså!

 Och om 19 dagar så ska jag till spanien i nästan en månad så då ska jag försöka blogga på ett internet kafe eller något,fast det får jag se då!

Tänkte också säga god natt också  

Av Denina Johansson - 9 juni 2010 19:04

Hula Hula!


Mitt internet har inte funkat så jag har inte kunnat blogga!
Men i alla fall så klarade jag graderingen,gradering är ty ett ord för test.

Och jag klarade mitt karate test så jag fick mitt bälte i karate,nu så har jag blåvit bälte,altså ett högre bälte!YES!

Fast det var ju 3 dagar sen men i alla fall  

Ovido - Quiz & Flashcards