fruktkungen

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Denina Johansson - 26 juli 2010 22:12

Hula Hula!


Nu så kör jag igång med en frågestund igen.Så nu får ni fråga på jätte mycket  

       

Av Denina Johansson - 26 juli 2010 21:33

Hula Hula!


Om två dagar så är det min födelsedag  Eller snart en dag.

Det ska bli spånnande att se vad man får i år,förra året så fick jag en mobiltelefon,den är jätte fin och jag är jätte glad att jag fick den mobilen.

  

Nu så har alla här hemma varigt så himla hämliga,så jag har faktist inte kommigt på något en.

Jag passar på att bäretta om vad jag ska göra imorgon.På morgonen så ska jag nog ta och skriva en lite baklista som jag kommer att behöva till min bakning till min födelsedag.

Och efter det så ska jag min syrra,mamma och min pappa åka ut med båten och bada,jag har faktist inte badat i sverige än så det ska bli roligt att göra  

     

Av Denina Johansson - 26 juli 2010 21:01

Hula Hula!


Jag lästa just om ätbara gele muggar,som jag läste på fokis blogg.

Jag skulle vilja ha sånna då slipper man att diska ur glasen nice    

  


Av Denina Johansson - 26 juli 2010 15:24

Hula Hula!



Av Denina Johansson - 26 juli 2010 15:06

Hula Hula!


Jag kollade runt lite inne på internat och hitta några balla grejer som jag skulle vilja ha   

  

Julgrnskulor


  

Lepsyler


  

Jag vet inte riktigt vad det är men jag tror att det är sudigum.


  

Ett penskrin


  

Dator minne,balla eller hur   

Av Denina Johansson - 26 juli 2010 12:15

Hula Hula!


Idag på morgonen så drack jag världens godaste juice,Bravo tropisk juice. 

  

Den är värd  att  testas.

Ovido - Quiz & Flashcards