fruktkungen

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Denina Johansson - 8 augusti 2011 11:23

Hula Hula!Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på typ över en vecka. Men min pappa har inget internet just nu hemma hos sig :( Det är illa. Ingen dator och en mobil som var helt ur laddad. Jag kunde inte äns gratta min bästa kompis på födelsedagen :( Fick gratta i efterskott :) Ja en hel vecka utan Internett, haha! :) Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på? Men jag kan lova er att jag ska föröka att blogga i alla fall ett inlägg till idag :) Bra va? Aa juste jag tänkte lägga ut bilder från Asien. Men det kanske inte blir så :(Mitt minnes kort med alla bilder är borta!! Igår så rev jag ut en del av mitt rum för att hitta den. Men inget minnes kort :( Vi får hoppas att jag hittar minnes kortet? Jaja men nu så ska jag äta frukost sen så ska jag göra mig i ordning sen så vår jag se vad som händer, hej så länge!!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards