fruktkungen

Direktlänk till inlägg 27 juni 2010

Förnyad blogg!

Av Denina Johansson - 27 juni 2010 17:45

Hula Hula!


Som ni ser så har jag gjört om min blogg.När min syrra kolla min blogg så satt jag bredvid henne och insåg att det vat någor son fattades.Så nu är jag mycket nöjdare med bloggen. Ni får gjärna komentera och säga vad ni tycker om min blogg.Jag vet ju så klart att alla inte kommer att tycka att den är så fin,men det viktigaste är att jag trivs med min blogg.

  

  

Imorgon så kommer jag att åka till spanien,på morgonen vid elva tror jag att vi kommer att åka hemifrån,och vid åtta tiden så kommer vi att landa i madrid.Vi kommer att vara fem dagar i madrid så där kommer jag nog inte kunna att blogga,men bloggningen får bli i Lopagan  

Ha en nicig kväll!

 
 
Ingen bild

JENNIFER AUREGÅRD

27 juni 2010 21:29

LETS GO BANANAS! EN RIKTIGT DRUVIG BLOGG, VÄLDIGT FUKTIG ;) SPANIEN, HERE WE COOOOOOOOOOME! :D:D:D:D:D

 
Ingen bild

melisa

29 juni 2010 02:32

hej nina jag tycker din nya bloggbakrund är cool:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards