fruktkungen

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Denina Johansson - 10 januari 2010 20:33

Hula hula pungkula!  


Idag har jag varit på fotbollsträning, efter det gick vi hem till Vanessa föratt hon fyller 15.

Vi var där nästan hela kvällen. Efter det gick vi hem. Jag hade jätte ont i benen, TRÄNINGSVÄRK! Men nu är jag hemma och  tänker lägga ut en bild på moi   


Här kommer den.


Snälla komentera!? Det blir mycket roligare att blogga då     Tja dåp!!

Av Denina Johansson - 10 januari 2010 11:03

Hula hula !


I dag har jag haft fotbollsträning,jag gick upp kvart i åtta,men jag drog mig till åtta,efter det klädde jag på mig och åt frukost sen borstade jag tenderna och sen började träningen tio i nio.

Jag tränade till halv elva sen gick jag hem och duscha och nu bloggar jag.


DET VAR DET !!!! TJA DÅ!!!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards