fruktkungen

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Denina Johansson - 11 januari 2010 11:43

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VANI!!!  

Av Denina Johansson - 11 januari 2010 11:13

Hula hula!


Just nu siter jag och bloggar på mammas jobb men jag tänkte att jag skulle skriva lite om vad jag och mamma gjort.

Först så hade mamma spanska lektion,då fick jag så klart hjälpa till,sen gick vi till,ja där hon går i genom papper och sånt.Där fick jag spela lite dator,sen gick vi till svenska lektionen,vi håller på att kolla på en film som hetr,Pojken i randik pyamas,SKIT BRA JAG LOVAR,ni borde se den någon gång, jaja måste sluta,tja då!  

Av Denina Johansson - 11 januari 2010 07:34

Hula!!!!


i dag gick jag upp typ tio över sju,vi ska köra syrran till mormor,dom ska shoppa,ORETVIST!!!

Sen i alla fall ska jag följa med mamma till jobbet,och sen kör väl mamma mig till komptsarna ett tag,så ska jag till gitaren.

Det var nog det, men jag kanke bloggar lite senare också.


TJA DÅ!!!!  Tänkte lägga upp en bild.Dom här badade jag med när jag var i spanien!!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards