fruktkungen

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Denina Johansson - 1 oktober 2010 20:41

Hula Hula!


idag när jag slutade skolan och skulle åka hem,så skulle jag ta fram mitt acsses kort,det är som ett busskort för er som undrar.Man i alla fall så hade jag glömt det hemma så jag tänkte hur skulle jag komma hem till pappa?Man då så kom jag på att min syrra hade ett lika dant  

Det var ju tur det.Men så klart i skolan så fick vi lite läxor så att jag har gjort den svåraste läxan.MATTELÄXAN!Så att det käns ju så klart skönt.Men jag har inte gjort min SO läxa/prov men det tar jag i morron  Och så har jag städat klart allt käns så skönt!Att inte behöva tänka på läxor är nog en av det bäste sakerna som finns,håller du med?

  


 Det händ en liten grej med min syrra när hon skulle stda batrumet.Det nns en lite glas sak,typ.

och den ramlade och min syrra skulle typ ta upp den,aa och fick en glas grejsemojs i sitt finger,mm starckars min syrra!!

Ovido - Quiz & Flashcards