fruktkungen

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Denina Johansson - 16 oktober 2010 17:08

Hula Hula!!


Senare ikväll halv 7 så ska jag och min syrra dra ner till unkan och va där med david och vanessa.S det här blir det sista inlägget jag gör idag.Nu sås ska jag i alla fall ta bussen hem till min mamma och hämta fotbollskläöder.För att imorgon så ska jag ha match  Men men ,då får jag ta och önska er en trevlig kväll  Peace!

Av Denina Johansson - 16 oktober 2010 16:28

Hula Hula!!


Idag så åkte vi ju till barka by autlett för att hitta jacka och skor till mig.Men vi hittade ingenting just där inne på autletten men vi hittade på stadum som ligger där i när heten.Jag hittade en skön dunjacka två par skor och 4 par strumper.Men strumperna köpte vi på JC.För att efter stadium så åkte vi till kista galleria där vi åt en tacos lunch,och kollade läget lite.Men nu ska ni få se  

  

                                               dun jacka

  

                                                  
                    skor

  

  

                                                  
               snygga va?



Av Denina Johansson - 16 oktober 2010 10:28

Hula Hula!!!


Idag så ska vi till barka by och köpa jacka och skor till mig,för att nu så börjar det att bli riktigt kalt ute!Det är lite för kalt för jeans jacka!Nu så måste jag göra mig i ordning i alla fall men jag kanke bloggar senare i kväll  Peace!


Ovido - Quiz & Flashcards