fruktkungen

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Denina Johansson - 6 februari 2010 11:29

Hula hula   


I fredas så var jag hem hos vera  och åt midag,SESARSALAD,*MUMS*

Och till efter rätt så åt vi brownes,*MUMS*enuen gång,den familjen gör bara goda saker.

Sen gjorde jag pauline och vera våra naglar,här kommer lite bilder på det.


      

Svart med blått snyggt!

Av Denina Johansson - 6 februari 2010 11:06

Hula hula  


I torsdags så skrev jag på bloggen och när jag skulle spara så hackade hela bloggen så nu måste jag skriva om.

I torsdags så var jag i skolaln och hade världens bästa lektion,syslöjd.  Efter skolan så gick jag hem,och var hemma i typ en timme sen gick jag till gitaren med mamma och pauline.

När gitaren var slut åkte vi till skärholmen och shopa lite,NICE  


                                            TORSDAGENS SHOPING!!!!!




  

Tights jeans från H&M  

  

Två linen från ginatrico  

  

En rusett från Ålens   

    

Armband från H&M    

Ovido - Quiz & Flashcards