fruktkungen

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Denina Johansson - 10 februari 2010 19:52

Hula hula  


Just nu så sitter jag i min säng och bloggar men jag hade tänkt att gå ner och äta min ny gjorda frukt sallad och kolla på andra avenyn hej då !!!


Glöm inte att man ska äta fem goda frukter om dagen tja då  

Av Denina Johansson - 10 februari 2010 16:40

Hula hula skrivare  


Jag har ju varigt sjuk den här veckan så jag har inte orkat att blogga så mycket.

Efter som jag har varigt sjuk så har det varigt jätte jobbigt att gå till skolan.

Den här morgonen så gick jag upp klockan sju och jag somna lika fort på mattan i mitt rum i gen.I skolan så gjorde jag det vanliga som ståg på schemat.Och när jag kom hem så gjorde jag min matte läxa och tänkte göra min engelska läxa,inte så kul att göra läxorna man måste.

Nu så ska jag gå och ta mig en banan   Tja då!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards