fruktkungen

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Denina Johansson - 15 november 2011 20:12

Hula Hula!


jag kom nyss hem från träningen och ska snart gå ner och duscha  Och efter det så ska jag dricka ta med mamma och ta mig en bulle Men först så ska jag skypa med min kompis och hennes kompis    Men vi hörs imorgon, adios amigos! 

    

Bild från Spanien 2011   

Av Denina Johansson - 15 november 2011 18:00

Hula Hula!


För ett tag sen såp var jag och pappa och hämtade ut mitt paket som jag bästelt från staterna och nu så funderar jag på att bästela en gång till,älskade verkligen allting som jag fick hem! Jag har pysslat lite idag och det kommer att komma bilder på det imorgon. Jag ska aldeles strax käka och efter det så drar jag på träning! Ha det bra så länge, hej då!

   

Bild från Spanien, 2011   

Ovido - Quiz & Flashcards