fruktkungen

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Denina Johansson - 30 november 2011 19:39

Hula Hula!


Jag vet än sak som  inte är min grj, kan ni gissa? Ne jag säger.... ATT LADDA NER MUSIK! Åhh herre jisses vad det är jobbigt! Jag har suttigt i typ två timmar nu, men min syrra gör det på 10 min men hon vill inte hjälpa mig  " Jag laddar inte ner musik längre " Asså! Jag är skit trött på datan nu så jag ska lägga mig på sängen och träna på franska glosor. Hörs imorgon igen 

        

Spanien 2011, höstlov  

Av Denina Johansson - 30 november 2011 16:39

Hula Hula!


Jag kom hem för ett par timmar sen och satte mig på en gång och gjorde klart en massa saker som jag hade påbörjat igår och jag blev jätte nöjd med resultatet! Kommer att lägga ut bilderna imorgon nångong efter skolan. Jätte fina verkligen  Men jag tänkte visa mitt rätt så nya armband som jag köpte i Spanien.

   

Pennor som armband,vad tycker ni?


Ovido - Quiz & Flashcards