fruktkungen

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Denina Johansson - 4 januari 2012 22:58

Hula Hula!  


Som sagt att lägga mig sent får inte bli en vana så jag kommer snart att lägga migNej men jag är faktiskt jätte trött. Jag vaknade fett sent idag och storstäda mitt rum.

- Shit vad stökit ditt rum e nina,inte likt dig.

Så sa ungefär min kompis till mig innan vi drog på bio Ja så idag så tog jag tag på shiten  Jag kommer att göra om min årsresumé eller vad det heter,blev inte så nöjd med den som jag la ut,vill ha lite stil på grejerna liksom men det kommer jag inte att göra idag. Imorgon så ska vi hem till pappa som har varigt på Kanarieöna 1 vecka jag tror att han e hema nu? Men dom kom hem ganske sent idag så vi bästemde att vi skulle hem till honom imorgon istället  Japp! Jag har även gjort lite deco idag som jag tänkte visa upp imorgon,skit nöjd blev jag! Så hoppas att ni gillar det? Och om ni har instagram så kan ni följa mig om ni är intreserade av det jag gör och inte kan hålla er, där läger jag ut bilderna först  denina4 heter jag där, så följ mig! För er som undrar så är instagram som en bildblogg,rätt kul faktist! Ni hämtar appen på appstore. Appen ser ut så här:

   

Det är verkligen kul tycker jag! Ja jag har inte så mycket mer att säga/skriva just nu. Så jag ska checka in några bloggar och sen hoppa i sängs. Ha en fortsat trevlig kväll! 


Av Denina Johansson - 4 januari 2012 22:44


FIKON!!  


 
Av Denina Johansson - 4 januari 2012 18:20

Hula Hula! 

Gud asså, vaknade 13.20 idag Det får verkligen inte bli en vana. För då kommer jag aldrig orka gå till skolan. Haha! Måste verkligen ändra på det Det var i alla fall riktit skönt! Idag så har jag bara varigt hemma och inte gjort ett skit,skönt!    Och juste! När jag ar en dagens fråga så vill jag ha mer gissningar! Så många besökare som jag har borde jag i alla fall få minst 10-15 gissningar,kom igen nu!! Avslöjar dagens fråga som håller på just nu lite senare,ha det skönt så länge! 


 Bild från höstlovs resan till Spanien 2011

  

Ovido - Quiz & Flashcards