fruktkungen

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Denina Johansson - 9 januari 2012 17:31

  

  Hula Hula!


Förra veckan så kom pappa hem från Canarie öna, och med en påse med 98 smycken! Bättre bilder kommer att komma, men inte idag. Tycker verkligen att allting var skit snyggt! Hoppas ochså att jag kommer att sälja lite när vi firar Pauline  Hehe!

Imorgon börjar skolan också! Gud vad lovet har gått snabbt?! Längtar redan till sportlovet  V.5 Så ska vi dra på skidsemester, så då blir det semester,nice! Ska bli as kul! Längtar,men jag längtar inte efter all tränings värk jag kommer att få,fast det är samtidigt en härlig chänsla   


Som sagt, bättre bilder kommer att komma på smyckerna!

  

Av Denina Johansson - 9 januari 2012 16:48

Hula Hula!


Mamma hämtade mig hemifrån pappa idag och då började vi prata om varför mitt paket som jag beställde från internett aldrig har komit ? Och då kollar mamma posten när vi kom hem.Då har lappen som man måste ha när man hämtar ut ett paket komit!!! Wop wop! Har verkligen längtat as mycket! Tyckte att det var lite konstigt att det hade tagigt så lång tid för att förra gången jag beställde från samma ställe tog det bara ca 3 veckor. Den här gången tog det flera månader! Men nu är den här med en massa niciga grejer!       

 

     

     

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards