fruktkungen

Alla inlägg den 2 juli 2012

ACO

Av Denina Johansson - 2 juli 2012 22:11

Hula Hula!


Tänkte bara lite snabbt tippsa om en produkt som jag tycker verkligen fungerar bra. "ACO oil-free matifing" Den återfuktar huden,lungnar och mjukgjör. Och den andvänds efter att man tvättat ansiktet,säljs på apoteket.

Den hjälpte mig ett tag när jag hade fått utslag på ena kinden och nu är det nästan helt borta!Funkar verkligen bra på mig!

 


Av Denina Johansson - 2 juli 2012 18:47

Hula Hula!


Idag så blev det en lunch på Felino med mamma innan vi skulle hem till pappa,käka en grekisk sallad men fetaost. jag kände redan då att jag mådde lite illa. I alla fall så när vi kom hem så tog vi det lungt ett tag tills Linda kom hem för att då åkte jag,Pauline,pappa och Linda iväg till Gulmarsplan där jag fick en huvudvärks atack och på det extremt illamående. På vägen hem då så stannade vi till vid HD huset men jag satt kvar i bilen på grund av huvudvärken och illamåendet och på vägen hem så var vi tvungna att stanna en gång till. Nu känner jag mig i alla fall mycket bättre men har fortfarande lite huvudvärk. Det måste verkligen ha varigt Salladen jag käka,usch. Den var god,men inte i efterhand,haha   Jaja ska försöka få i mig något nu.




Ovido - Quiz & Flashcards