fruktkungen

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Denina Johansson - 3 juli 2012 21:37

Hula Hula!


Just nu så sitter jag i Åkersberga och har nys käkat en god middag,chilikonkarne! Så himla gott! Mumma!  Är i alla fall lite smått iriterad. Både på min syster och att jag lämnade mina ridkläder hemma. Jag missa skansen till en ridlektion(privat) och bli bättre.För att vi ska åka hem snabbt imorgon och sen komma till baka. Då tänkte jag att "jag kan ju ha med mig klädern imorgon istället"! Smart  Men det var ju verkligen inte smart. Eftersom att Sofia har jobbat och Linda med så dom har ju inte alls ridit. Så när vi kommer hit,en stund senare så frågar Linda om vi ville rida  Så jag fick springa runt och plocka upp bajs.

Min syrra fick i alla fall rida och det gick bra för henne,hon hoppade,och hon ramlade av när hästen galoperade. Det såg så kul ut! Skrattade så sjukt,haha! Men det är självklart skillnad att hoppa privat häst och ridskole häst,jag har själv inte gjort det,man jag kan ju tänka mig. Jag tror att hon kommer att skriva och evntuellt lägga ut en video på sin blogg,så ni kan ju cheka in den -------- > http://www.paulinejohansson.bloggplatsen.se 

Såg inte riktigt ut så här.. Men men bra jobbat   Skulle inte gjort det bättre själv.




Av Denina Johansson - 3 juli 2012 13:32

Hejsan!


Kom nyss hem från en liten åk tur med pappa och istannade till och käkade lunch i skärholmen  Just nu så sitter jag och inte gör så mycket. Tänkte fixa mina naglar och sen kolla lite videosar på youtube!

Ovido - Quiz & Flashcards