fruktkungen

Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

GOSA!!!!

Av Denina Johansson - 28 januari 2010 19:38

Hula hula!!!  


För typ inte så länge sen så övade jag på min läxa till i morgon,och nys gosade jag med världens finaste katt  

Jag hadde tänkt att göra mig en fruktsallad när jag bloggat klart,*MUMS*

Efter det tänker jag nog kolla på robinson och mysa i soffan,MYSIGT!

Juste medan jag äter min fruktsallad och kollar på robinson ska jag fixa naglarna,jag trot att dom ska bli röda ,NEJ! jag vet att dom ska bli röda och jag tänker setta dit en banan på,det blir snygt.  I alla fall,jag tänker försöka att lägga ut en bil på det när det blir klart.

Men jag ska lägga ut en bild på väldens finaste katt,här kommer det(några)!!!           Kom    Kom direkt ut ifrån duschen!  


 

 
 
Ingen bild

kjgcvajxvjx

11 februari 2010 19:50

sötis älaskar dig över hela jorden puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards