fruktkungen

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Frukt tips från frukkungen!!!

Av Denina Johansson - 11 februari 2010 18:19

Hula hula  


Jusst nu så sitter jag i mitt lilla mys hörn och bloggaroch tänkte bäreta en liten historia....NEJ! jag skoja bara jag tänkte ge ett smartare tips om frukt.När jag bloggade tidigare så skrev jag att man ska äta fem frukter om dagen och det är faktis sant jag juger inte,men i stället för att ta  fem frukter om dan så kan man faktist ta och göra sig en god fruktsallad det tycker jag är mumsigare i alla fall,det ar ju många olika frukter i och det blir gott.  HEJ DÅ!! era roliga hallon!


   *MUMS*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards