fruktkungen

Alla inlägg under mars 2010

Av Denina Johansson - 20 mars 2010 17:30

HULA HULA  


Jag läste just på en blogg att världens minsta man dog i lördags Ping Ping som han hette


Av Denina Johansson - 20 mars 2010 08:40

HULA HULA!


Just nu så sitter jag på hotel rummet och ska ta på mig skidkläderna.Igår så åt jag en mellan god middag så middagen får en tumme up  Men i alla fall så kan jag inte blogga mer just nu jag får göra det när jag kommer hem från skidbacken!HEJ DÅ  

Av Denina Johansson - 19 mars 2010 15:08

Hula Hula  


Jag har just varigt och åkt skidor i ett par timmar,sen gick vi och checka in på hotellet.När vi,eller jag ppapa och pauline kom  upp på hotel rumet och jag skulle duscha så kom vi på att det inte fanns champo eller någon ting så var vi tvungna att gå till 7eleven och köpa det.Men just nu så sitter jag och kolkar på the sex in the city  Men vi sitter nu på att familjen Larsson och Bezzina.Jag bloggar mer senare HEJ DÅ  

Av Denina Johansson - 19 mars 2010 07:53

HULA HULA!


J ag kommer inte att kunna  blogga för att jag ska till Romme,och ska inte ta med min bärbara dator.Menjag ska få låna pappas dator,som tur va!  När jag kommer tillbaka från Romme så kommer jag att lägga ut några skysta bilder på bloggen  Men nu så måste jag gå och bädda min säng och sän så måste jag dra,Vi hörs senare på bloggen HEJ DÅ  

  

Av Denina Johansson - 17 mars 2010 20:00

HULA HULA!


SKULLE BARA SÄGA GOD NATT!  

Av Denina Johansson - 17 mars 2010 17:20

HULA HULA!


Jag har nyss varigt och handlat lite smott och gott till midagen,så jag måste gå,HEJ DÅ  

Av Denina Johansson - 17 mars 2010 16:18

HULA HULA  


Idag så var jag i skolan som alla anndra vardagar om jag inte är sjuk eller nåt!Men det var jag inte  Som tur var!Idag så är jag fri från träningar och det är en ledig dag!När jag kom hem så gjorde jag sagas bajs låda  Men nu är den ren och fräsh.Men jag tänkte träna lite på min gitar läxa tills i morgon.Fast jag har många anndra läxor också men jag hinner med det!Jusste min blus kom hem iförrigår så jag hadde tänkt visa hur den såg ut HÄR UNDER!

  

  

Fin va!                                               

                                               

                                                  

                                KOMMENTERA!!!!!

 

Av Denina Johansson - 16 mars 2010 16:53

HULA HULA!


Tänkte legga ut en snabb grej!

Ovido - Quiz & Flashcards