fruktkungen

Alla inlägg under mars 2010

Av Denina Johansson - 16 mars 2010 16:10

Hula Hula  


I dag när jag kom hem från skolan så gjorde jag mini vupcakes,jag ville inte göra stora för man blir så mätt av det,jag ska i alla fall visa en bild på det i alla!!

   

                        HÄR ÄR LITE BILDER JAG SÅG PÅ INTERNÄTT!

              

Av Denina Johansson - 15 mars 2010 20:42

Hula Hula  


Jusst nu så tänket jag gå ner och mysa i soffan,efetr det så ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig så jag säger godnatt nu,GODNATT  

Av Denina Johansson - 15 mars 2010 20:28

HULA HULA  


Besökte kissies blogg och såg det här  Jag var tvungen skälv att lägga ut det !

     


                                                  

                                     Kommentera!

Av Denina Johansson - 15 mars 2010 19:33

HULA HULA  


SKYDDA DIN FRUKT OAVSETT!!!!!!!!!!



``JAG DEMOSTRERA FRUKTERNA SKA HA DET BRA``

``FRUKTERNA VILL HA FRIHET,PRECIS SOM ALLA

VILL HA``SÅ ATT JAG DEMOSTRERAR SKYDDA DIN FRUKT

IDAG``

  

SÅ HÄR SKA DET SE UT!

  

    

Av Denina Johansson - 15 mars 2010 19:21

HULA HULA  


I melodifestivalen så van Anna! jag tyckte i alla fall att hon var värd att åka till Norge och tävla åt sverige i STORA MELODIFESTIVALEN!

  

Av Denina Johansson - 15 mars 2010 18:45

  HULA HULA  


I förrigår så var jag i tumba med Daniella,vi shoppa lite kläder tänkte visa lite bilder på det.Och i dag så köpte jag ett par jeans.men jag har lagt undan en jätte fin tunika som ni ska få se imorgon men ni ska få se det andra jag har köpt,HÄR.


                                     KLÄDER SOM JAG KÖPTE MED DANIELLA

     

  


                                                  
                    IDAG!

    

Ett par jeans  Imorgon får ni se tunikan!

Av Denina Johansson - 13 mars 2010 20:55

Hula Hula   


Jusst nu så sitter jag och kollar på melodifestivalen! Jag hejar nog på Timochtej och Anna men det fins många som är bra eller alla som kommer till final är bra!



Av Denina Johansson - 13 mars 2010 18:56

 Hula Hula  


Jag har inte bloggat på två dagar.Men som ni ser så har jag nyss gjort en smileys.Idag så har jag varigt och ridigt.Jag blev nästan sparkad av en häst när jag skulle sätta på sadeln.Och på väg hen så åt jag,pappa och pauline på MAX,det var gott.När vi kom hem så duschade jag och när jag och pauline var klara så åkte vi till skärholmen med mamma och kollade lite och jag fick en jätte fin blus och en rusett av mamma 

      

Ovido - Quiz & Flashcards