fruktkungen

Alla inlägg under mars 2010

Av Denina Johansson - 10 mars 2010 20:43

Hula Hula  


Andra avenyn har varigt instelt på grund av OS men nu så hoppas jag att det börjar i kväll anars får jag ett utbrott men nu så kollar jag på slutet på drömmen om italien,GOD NATT!

  

Av Denina Johansson - 9 mars 2010 18:49

HULA HULA  


Jag kom på att jag hade missat lite saker som jag gjorde på sport lovet,jag kom liksom inte på när jag skrev nåt mer.Men när jag skrivit klart så kom jag på,så jag glömde vist.Jag hade också sett   Alice i underlandet i 3D den var faktist lite läskig i   3D när Alice ramla ner i kanin hålet.Det var en bra film så jag tycker att ni ska se den.Jag rekomenderar den.Av mig så får den 

            tummen upp av fem! 

  


Hej då! 

Av Denina Johansson - 8 mars 2010 16:36

HULA HULA  


Jag har inte kunat blogga på hela sportlovet,vårat internet här hemma hade slutat att fungera.Det var ju så klart jobbigt att inte komma åt datorn,men nu ska jag hoppas på att det inte slutar igen!Att inte blogga på så lång tid det är ju lite galet  Men jag tänkte skriva lite om vad jag gjort på sportlovet här nere!


                                                  
                     SPORTLOVET

På det här sköna sportlovet så har jag ridigt,alltigt lika roligt  Jag har också varigt på båtmässan med pappa och syrran.En sak som var extra kul var att men betalade 30:- för att bygga en båt,man fick all matrial man behövde.Jag och syrran gjorde en båt till sammans,det var tökt i början,men om men slår ihop våra hjärnor så blir det GALANT!  Det gjorde jag och syrran min och vi slog den bästa tiden med     2sekunder och 5 millikunder.MYCKET BRA ELLER HUR!  Jag tänkte visaett par bilder på det! Men nu ska jag fortsetta bäretta om vad jag har gjort under sportlovet.Jag har också varigt med Vanessa som har sovigt över då körde vi HOTEL,KUL! Jag har bakat blåbers muffins med brochans tjej Cassandra.Och i går så var vi och hälsa på morfar.Och i dag så gick jag till skolan!Jag har säkert missat nåt,men nu så ska jag lägga ut bilder på båten som jag och syrran byggde och lite andra bilder som jag tog påbåtar

(verkliga)  


      

En fin segel båt med sofa,bord och pallar så klart!

                                         NU KOMMER DOM RIKTIGA BÅTARNA

  

En bil som kan åka i vatten,RIKTGT COOLT!      En gill på en båt!          TOALET!   Kök   Och det två sista båtarna! Två biffar ! Det fans mer båtar en det här ska ni tro det var en stor messa!   

HEJ DÅ!   

Av Denina Johansson - 2 mars 2010 11:49

Hula Hula  


I dag när jag vaknade så dushade jag,och när jag,mamma och pauline är klara så ska vi åka till södertälje och käka lunch på kinaresturang.Och efter det så vet jag inte vad vi ska göra.Men när jag kommer hem så får jag blogga om vad vi har gjort.Men nu måste jag klä på mig så vi kommer i väg någon gång,HULA DÅ  

Av Denina Johansson - 1 mars 2010 16:53

HULA HULA  


Just nu sitter jag i min lilla mys hörna och bloggar.Ungefär för en kavart sen så satt jag och körde,HOTEL med vanessa och pauline.Det var kul  Jag tenkte visa några bilder på det!

   

Det här var alla mina pengar  

  

Och det här spelplan,det var kul! Men det var inte kul att Vanessa har gåt hem   Men i alla fall så vill jag säga hej då så länge!

Av Denina Johansson - 1 mars 2010 12:20

HULA HULA!


Vanessa visade mig just en jätte sjuk video med sju åriga tjejer!JAG TENKTE VISA DEN!

SJUKT VA!

Av Denina Johansson - 1 mars 2010 11:58

HULA HULA  



                                               
                                                  
      TIPSA OM MIN BLOGG

                                          OCH SKRIV GJÄRNA KOMMENTARER                                      

                                                  
                LÄS OCKSÅ

                                          SVARA PÅ DAENS FRÅGOR



HEJ DÅ!




                                                  

HA EN BRA DAG!

Av Denina Johansson - 1 mars 2010 11:47

Hula Hula  


I dag så tenkte jag skriva om frukt men jag hittar inte mina PAPPER!

Men i alla fall,igår så sov vanessa över hos oss det var kul,vi kollade på BLÅSNINGEN och Min stora feta grekiska semester.Den var jätte bra fast jag hade redan sett den en gång för ut.  Juste jag hade fotbollsträning i går också.Men jag skriver nog mera senare,HEJ DÅ!  

Ovido - Quiz & Flashcards