fruktkungen

Alla inlägg under juli 2010

Av Denina Johansson - 25 juli 2010 20:57

Hula Hula!


Idag så slog mig tanken att göra matchande smileysar till min blogg.

               

 

Fina smileysar va?

      

Av Denina Johansson - 25 juli 2010 19:59

Hula Hula!


Jag var inne och kollade smycken på internatt och så dom här snygga örhengena  

    

Snygga va,ska tänka på dom här,jag vill i alla fall ha apelsinerna  

Av Denina Johansson - 25 juli 2010 19:57

Hula Hula!


Jag var nyss inne på youtube och hitta en rolig video  

Av Denina Johansson - 24 juli 2010 22:41

Hula Hula!


Jag läste jusst om något jätte coolt.En konstform som kallas hyper-realism.

Det är en bil som en konstnär som kan rita/måla så här,som har ritat/målat en bild som ser ut som ett fotografi.

Det är så ballt att det värkligen ser ut som ett fotografi

              

Hitta några frukt bilder också så det var ju extra bra   

Av Denina Johansson - 24 juli 2010 21:59

Hula Hula!


Idag så beslöt vi oss för att kolla på bio  Vi såg shrek 3 3D,den var skit rolig och bra,så av mig får den           av 5 filmrullar  

  

  

  

Av Denina Johansson - 24 juli 2010 12:01

Hula Hula!

Igår eftermiddag så kom jag hemm från spanien.Det har varigt super skönt där nere men jag har endå längtat hem.


Det var inte kul att hem till huset,för att när jag kom hem så var min katt inte som vanligt Hon var helt mager ett sår på sin tramp dyna,och var jätte hengig,så det första vi fick göra var att åka till vetrinären.

Och så slutade det med att min söta lilla katt fick en tratt på sig  


Nu så ska vi åka iväg så nu får jag lämna bloggen HEJ DÅ!



Av Denina Johansson - 19 juli 2010 23:34

Hula Hula!


Igar sa kom vi till benidorm dar TERRA MITICA ligger  

Vi var dar hela dan idag och kommer att vara dar nastan hela dagen imorgon  

Det var skit soligt och varmt och jag har lite marken fran mitt linne,det ar inte bra.  

Jag lagger ut en bild pa en sak vi akte:

    

Den var skit laskig vi bajsa ner oss,SAIK.

Den var bara skon att aka,den ser laskigare ut en vad den ar  Hej da


Av Denina Johansson - 16 juli 2010 17:45

HULA HULA!


Den har videon ar grym asso!

Ovido - Quiz & Flashcards