fruktkungen

Alla inlägg under juli 2010

Av Denina Johansson - 8 juli 2010 16:41

Hula Hula!


Idag sa var det marknad har i varan by men ingen strand,det var do hett och trangt,kan ni tanka er hur var det var!Pa marknaden sa kopte jag in en,messa smycken till min smyckes affar,och en kjol till mig sjalv  

Jag kommer att lagga ut bilder pa allt jag har kopt nar jag kommer hem till sverige.


HEJ DA  




FRUKTKUNGEN FRAN EN ANNAN DEL AV VARLDEN!

Körsbarsblomma   

Av Denina Johansson - 6 juli 2010 16:05

Hula Hula!


Idag sa har vi varigt pa stranden,det ar skont sa klart men det ar lite jobbigt med saltet.

  



Av Denina Johansson - 5 juli 2010 23:51

Hula Hula!


Antligen så är vi framme har i Lopagan   

Idag så har det varit en lang dag på stranden, det var kul. På kvallen så gick vi till ferjan = tivoli.

Vi akte en karusell som knakade, det var fett scary!   Fast jag overlevde.

Hej da




FRUKTKUNGEN FRAN EN ANNAN DEL AV VARLDEN   

Av Denina Johansson - 3 juli 2010 13:38

Hula Hula!


Igor sa var vi hos mammas kusin och hennes barn det var skoj,och idag blir det en slapp dag har i Madrid for mig jennifer och pauline   

Imorgon ger vi oss av till kusten mot lopagan i sanpedro del pinatar,det ser jag

fram i mot  

Puss och hej lerverpastej   

  

Av Denina Johansson - 1 juli 2010 22:56

Hula Hula!


Idag,en helt vanlig dag i Madrid sa akte vi till CARTONPARK  

En jatte rolig aktrationpark med vattenbanor och andra roliga bergodalbanor  

Det som var sa kul var att alla dom har figurerna tom och jerry,pip och alla dom dara figurerna fans,dom var sa coola   Juste batman och stalmanen fans,grymt  

STALMANEN AR SA SNYGG JAG KAN INTE SAGA VAD JAG HAR GJORT  




GODNATT  

  

Ovido - Quiz & Flashcards