fruktkungen

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

Tjej middag :D

Av Denina Johansson - 22 oktober 2010 15:26

Hula Hula!!!


Idga så ska jag gå på tjej middag hemma hos en kompis som ska fira att hon fyller år Jag och tjejerna i klassen ska ta och fira henne.Hon fylde ju faktist år igår.Jag tänkte gå hemm till henne eller så ska jag se om min kompis vill gå mid mig?Jag ska ta och fråga henne.Nu sås kan jag inte skriva mer för att mitt bateri på dator håller på att ta slut.Jag tänker lägga ut en bild på paketet sen.För att jag kan ju inte göra det nu,i fall att hon skulle se?


Ha det göt  Peace!

                                    

                                                  
     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards