fruktkungen

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Denina Johansson - 23 december 2010 21:30

Hula Hula!!


Om ni vill se bilder från london så klicka här  Just nu så känner jag mig jätte vimsig faktist,hur kunde jag glöma att min brosha fyller år!!Ialla fall så har jag,mamma,pauline och cassi ätigt en god hemma gjord middag som min brosha bästemde vad det skulle va,mm...marabu  


                         

                                               

                                                  
    När kommer den???

Av Denina Johansson - 23 december 2010 20:24

Hula Hula!!


Just nu så sitter jag och suger på en polkagris och kollar på bingolottos uppesitta kväll,mysigt  Kan inte fatta att det är julafton imorron det är ju typ den mysigaste tiden på hela året tycket jag i alla fall.

Idag så trodde jag att hela min jul skulle bli förstörd.Jag älskar min katt så mycket,eller asso jag tror inte äns ni fattar hur mycket jag älskar henne?Hon hade varigt borta nästan 36 timmar och hon kom inte när vi ropa på henne asså vi gjorde allt.Vi gjorte lappar som vi satte upp och la i bevlåder,men ingen saga.Och det som var kul det var att min syrra skulle hemta ett paket som hade bestält på netet,och då hör hon massa röster``saga,saga,saga,SAGA!``

Men igentligen så var ju inte det så konstigt,det var en hitte lön på 1000kr så mycket är hon värd!Jag grät ju vattenfall.Min syrra var jätte läsen också,så hon satte sig vid sin dator och tänkte``var fan e du saga?``Och helt plötsligt från ingenstans så ser min syrra saga sitta på räcket utanför våran dörr och saga kollar på pauline och jamar som att hon sa kan du öppna dörren?  .

Och hon kommer ut skrikande ut ifrån sitt rum och sa:

-Öppna dörren förfan!!!

Fan vilken lycka säger jag bara  


              


Ovido - Quiz & Flashcards