fruktkungen

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Denina Johansson - 30 december 2010 20:45

Hula Hula!


Jag orkade inte plocka upp mobilen och blogga ifån den så jag gör det nu.Vi åkte hem ifrån pappa runt tre och åkte till ridhuset och skulle hämta ett par saker för att jag och min syrra ska rida på lördag  Sän när vi hämtat sakerna så åkte vi till en häst butik och köpte några grjer,sen käkade vi på macdonalds och åkte vidage till garaget,på vägen hem så stanade vi till på net on net och kollade runt lite,och då fick jag och min syster med oss en hårfön hem Så såg min dag ut idag 




                            

Av Denina Johansson - 30 december 2010 13:25

Hula Hula!

Idag så kommer det nog inte att hända så mycket tror jag,det blir nog ganska lungt.Jag hoppas på att kanke gå på bio eller något jag skulle vilja se den nya Narnia filmen som hade premier den 25.Jag kommer antagligen blogga ifrån telefonen om det händer något,för att någonying vill jag i alla fall hitta på  Men jag hittede några balla smycken som jag tänkte lägga ut på bloggen men jag kommer att lägga ut några imorronockså oki 

 

    

Coola va?Jag skulle kunna tänka mig att ha dem här skulle inte ni?  

Ovido - Quiz & Flashcards